اباذری و عباسعلی برنز گرفتند، ناکامی پورشیب و آسیابری

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، هفتمین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دنیای کاراته در سال 2019 بعد از سه روز رقابت بهترین های دنیا عصر امروز به انتها می رسد. در روز انتهای دیدارهای رده بندی و نهایی برگزار می شود که تیم کشورمان تاکنون پیروز به کسب دو نشان برنز شده و شانس کسب دو طلای دیگر دارد.

اباذری و عباسعلی برنز گرفتند، ناکامی پورشیب و آسیابری

از میان 14 کاراته کای ایرانی حاضر در این رقابتها علی اصغرآسیابری، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، مهدی عاشوری و حمیده عباسعلی به دیدار رده بندی راه یافتند. وی در مبارزه برای کسب مدال برنز وزن 68+ کیلوگرم آیکا سایکو از ژاپن را یک بر صفر شکست داد و برنز گرفت. وی پس از یک دور استراحت، حریفانی از هلند و آلمان را شکست داد و به نماینده یونان باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن 84+ کیلوگرم صالح اباذری در دیدار رده بندی، مهدی عاشوری دیگر کاراته کای ایرانی حاضر در این مسابقات را شکست داد و برنز گرفت. وی دور نخست استراحت داشت و در ادامه کاراته کاهایی از لتونی، از آمریکا و گرجستان را شکست داد در مرحله نیمه نهایی برابر حریف فرانسوی اش مغلوب گردید. اباذری در مبارزه برای کسب مدال برنز 2 بر صفر مهدی عاشوری دیگر نماینده ایران را شکست داد و برنز گرفت.

ذبیج الله پورشیب در زون 84- کیلوگرم و علی اصغرآسیابری در وزن 67- هم در مبارزه رده بندی برابر رقبای خود باخته و از رسیدن به مدال بازماندند.

در ادامه مسابقات امروز سجاد گنج زاده و امیرمهدیزاده برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می فرایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3172

به "اباذری و عباسعلی برنز گرفتند، ناکامی پورشیب و آسیابری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اباذری و عباسعلی برنز گرفتند، ناکامی پورشیب و آسیابری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید