ادامه جست وجوها برای یافتن راننده سقوط کرده در زاینده رود

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرماندار شهرستان سامان گفت: پس از گذشت 4 روز از سقوط یک خودرو به رودخانه زاینده رود و مفقود شدن راننده آن، هنوز جسد این فرد پیدا نشده است و جست و جو برای یافتن او ادامه دارد.

ادامه جست وجوها برای یافتن راننده سقوط کرده در زاینده رود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کمال اکبریان اضافه نمود: ساعت یک بامداد روز دوشنبه یکم اردیبهشت 99 یک خودروی سواری از پل چلوان شهرستان به رودخانه زاینده رود سقوط می کند و پس از اطلاع از این حادثه نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و سایر نیروهای امدادی برای یافتن فرد حادثه دیده اعزام می شوند، اما اثری از راننده نبود.

وی ادامه داد: پس از آن از ظرفیت تیم های قایقرانی رفتینگ و تیم های تجسس هلال احمر نیز استفاده شد و برای جست وجوی این مرد غرق شده عملیات گسترده ای شکل گرفت، اما هنوز پس از گذشت 4 روز اثری از وی یافت نشده است.

اکبریان، بالا بودن سطح آب رودخانه را یکی از عوامل سخت شدن پیدا کردن جسد دانست، اظهار کرد: اکنون دبی رودخانه زاینده رود 90 مترمکعب بر ثانیه است که به واسطه حجم آب های پایین دست بسیار خروشان شده است و پیدا کردن جسد را بسیار سخت کرده است.

فرماندار شهرستان سامان بیان نمود: با فرماندار شهرستان لنجان استان اصفهان نیز هماهنگ شده تا در محدوده سد چم آسمان نیز تیم های امدادی، جست وجوی جسد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرد سقوط کرده در رودخانه زاینده رود از روستاییان شهرستان سامان بوده است، اضافه نمود: این فرد در محل برگشت به خانه خود دچار این حادثه شده بود.

مرکز شهرستان سامان در 20 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4426

به "ادامه جست وجوها برای یافتن راننده سقوط کرده در زاینده رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه جست وجوها برای یافتن راننده سقوط کرده در زاینده رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید