اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو به انتها می رسد، اردوی صربستان تیم ملی بانوان لغو شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان به سرانجام می رسد.

اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو به انتها می رسد، اردوی صربستان تیم ملی بانوان لغو شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان در سال 1399 به خاتمه می رسد.

تیم ملی تکواندو زنان که با ترکیب مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت نموده بود، بلافاصله پس از بازگشت از این رویداد، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) اردوی خود را به خاتمه رساند و از 6 فروردین ماه 1400 مرحله جدید تمرینات خود را شروع می نماید.

راهنمایی این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

همچنین مرحله خاتمهی تمرینات دو ملی پوش المپیکی پاراتکواندو در سال 1399 که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری بود، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به اتمام رسید.

مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پاراتکواندو کشورمان هستند که پیروز به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو شده اند و تمرینات خود را زیر نظر پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی پیگیری می نمایند.

تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به خاتمه می رسد و مرحله جدید تمرینات از 7 فروردین ماه شروع می شود.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز که به منظور حضور در تورنمنت و اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان در این کشور به سر می برد، روز چهارشنبه - 27 اسفندماه به ایران باز می شود که هوگوپوشان به استراحتی چند روزه می فرایند و 7 فروردین ماه مرحله جدید تمرینات خود را شروع می نمایند.

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

راهنمایی این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

به گزارش خبرنگاران، اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در حالی بعد از خاتمه تورنمنت بین المللی ترکیه به خاتمه می رسد که پیش از این قرار بود پس از خاتمه این رویداد دختران کشورمان اردوی مشترکی با تیم صربستان تا 3 فروردین ماه 1400 در این کشور داشته باشد، اما به نظر می رسد با توجه به شرایط کرونا و قرنطینه این اردو لغو شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6476

به "اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو به انتها می رسد، اردوی صربستان تیم ملی بانوان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو به انتها می رسد، اردوی صربستان تیم ملی بانوان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید