استراماچونی به ایران برمی شود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند قانون منع حضور مربی و بازیکن خارجی از سال آینده اجرا نمی گردد.

استراماچونی به ایران برمی شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باید دید با لغو این قانون که از اول هم قانون غلطی بود، چه اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می دهد؟ و کدام یک از تیم های ایرانی بار دیگر به جذب مربی خارجی علاقه نشان می دهند. یکی از مربیانی که قطعاً کاندیدای بازگشت دوباره به فوتبال ایران است، کسی نیست به جز استراماچونی که در استقلال عملکرد خوبی داشت و محبوب طرفداران این تیم شد.

استراماچونی نزدیک به 16 ماه است که از ایران رفته و در این مدت هنوز تیم جدیدی پیدا ننموده است. او فقط کاندیدای تیم هایی نظیر کالیاری بود که البته با این تیم هم به توافق نرسید.

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، جذب مربی خارجی برای تیم های ایرانی سخت تر هم می گردد اما به طور حتم مادامی که فوتبال ما دولتی باشد و مدیران باشگاه ها نخواهند از جیب هزینه نمایند، هیچ بعید نیست که به سمت مربیان خارجی درجه دو و سه هم بروند. استراماچونی که انصافاً مربی خوبی بود ولی تجربه ثابت نموده یکسری از باشگاه ها که در واقع توسط دلال ها اداره می شوند، حاضرند انواع مربیان خارجی درجه چندم و بازیکنان بنجل خارجی را به خاطر منافع جیب خودشان به ایران بیاورند. در واقع باید گفت اگر امثال کی روش و استراماچونی و برانکو به ایران بیایند، سطح فنی فوتبال مان بالا می رود اما مسئله اینجاست که دلال ها و یکسری از مدیران کارنابلد به تنها چیزی که فکر نمی نمایند سطح فنی فوتبال است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6705

به "استراماچونی به ایران برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی به ایران برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید