استقلال به روزهای پر تساوی رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر امروز میزبان سایپا است. آبی پوشان در 19 دوره گذشته لیگ برتر با اینکه با 9 پیروزی تعداد پیروزی های آنها در اکثریت واقع شده است، اما 7 بار مساوی شده اند که این هم نسبتاً زیاد است. آنها در این هفته ها تنها 2 بار شکست خورده اند که هر دو بار هم خارج از خانه بوده و تا به امروز در هفته های دوازدهم طعم شکست را در شرایط میزبانی نچشیده اند.

استقلال به روزهای پر تساوی رسید

آبی پوشان در هفته های دوازدهم 19 بار به میدان رفته اند 7 بار میزبان و 12 بار میهمان بوده اند. آنها در بازی های خانگی 8، خارج از خانه 14 و در مجموع 22 گل زده اند. در مقابل در بازی های خانگی تنها 3 بار دروازه شان باز شده است؛ و خارج از خانه نیز 10 بار گل دریافت داشته اند تا جمعاً در این هفته ها 13 گل دریافت کرده باشند.

استقلال و سایپا تا به امروز در هفته دوازدهم با یکدیگر دیدار نداشته اند و این نخستین دیدار دو تیم در چنین هفته ای است. اما بیشترین باری که استقلال در هفته های دوازدهم با یک تیم بازی کرده، 3 بار است. آبی پوشان در این هفته ها 3 بار با پیکان و 3 بار هم با استقلال اهواز دیدار داشته اند که این دو تیم تکراری ترین حریفان هفته های دوازدهم آبی پوشان هستند.

پدیده، ملوان و تراکتور هم هر کدام 2 بار در این هفته ها با آبی پوشان دیدار داشته اند و سپاهان، سیاه جامگان، صبا، فولاد و مس سرچشمه نیز هر کدام یکبار در این هفته ها به مصاف آبی پوشان رفته اند.

بهترین پیروزی آبی پوشان در هفته های دوازدهم، به فصل اول لیگ برتر و دیدار این تیم با پیکان باز می شود که آبی پوشان با گلزنی سیروس دین محمدی، فراز فاطمی و مجاهد خذیراوی در ورزشگاه آزادی به رجحان 3 بر یک رسیدند. این بازی در تاریخ 80/11/29 برگزار شد.

پرگل ترین بازی این تیم در فصل های هفتم و هشتم رقم خورد که در دو بازی متوالی نتیجه مشابه 3-2 به دست آمد. ابتدا در فصل هفتم آبی پوشان با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان شکست خوردند که این بازی در تاریخ 86/8/9 برگزار شد و محمد نوازی به همراه آرش برهانی برای آبی پوشان گلزنی کردند. سپس در فصل هشتم و در دیداری که در تاریخ 87/8/6 برگزار شد، آبی پوشان با هت تریک آرش برهانی میهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند.

آرش برهانی یکی از مربیان امروز آبی پوشان است، با زدن 4 گل در هفته های دوازدهم ادوار گذشته لیگ برتر، بهترین گلزن آنها در این هفته ها بوده است.

استقلال در هفته دوازدهم بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر، میزبان سایپا است که این دیدار از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6090

به "استقلال به روزهای پر تساوی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به روزهای پر تساوی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید