افزایش چهار برابری بیماران کرونایی خراسان جنوبی در فروردین

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند اظهار کرد: بعد از فروردین 1400 تعداد بیماران به خصوص تعداد بیماران بستری آی سی یو در حال افزایش است و تعداد بیماران بخش کرونا از 20 بیمار به 80 بیمار افزایش پیدا نموده که یک افزایش چهار برابری در بیماران کرونا است.

افزایش چهار برابری بیماران کرونایی خراسان جنوبی در فروردین

علیرضا محمودی راد، امروز آدینه 13 فروردین به رسانه های گروهی گفت: در زمستان سال 1399 افت تعداد بیماران کرونا را داشتیم و پیک سوم کرونا کاهش پیدا کرد و به لطف خدا توانستیم با همکاری مردم و همیاری سیستم بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مجموعه خود را بازیابی کنیم.

به گزارش خبرنگاران، رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند اضافه نمود: بخش ها را توانستیم کوچک کنیم به نحوی که با کاهش تعداد بیماران، برخی از بخش ها بسته شدند.

وی اعلام کرد: آی سی یو از 25 بیمار به 2 بیمار و بخش های بستری از 140 بیمار به 20 بیمار کاهش پیدا کرد ولی متاسفانه بعد از فروردین 1400 تعداد بیماران به خصوص تعداد بیماران بستری آی سی یو در حال افزایش است و تعداد بیماران بخش کرونا از 20 بیمار به 80 بیمار افزایش پیدا نموده که یک افزایش چهار برابری در بیماران کرونا است که در این راستا مجبور شدیم تعداد کادر پرستاری، خدماتی و کادر کمکی خود را در دو روز گذشته افزایش دهیم تا بتوانیم خدمات را به بیماران بستری ارائه دهیم.

محمودی راد اعلام نمود: متاسفانه با توجه به شرایط، احتمال افزایش بیماران سرپایی و بستری وجود دارد و احتمالا وارد پیک چهارم می شویم؛ لذا از هم استانی ها تقاضا می کنیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند، از حضور در تجمعات خصوصا فضاهای سر بسته و بدون تهویه خودداری نمایند و رفت و آمدهای خانوادگی را به حداقل برسانند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6573

به "افزایش چهار برابری بیماران کرونایی خراسان جنوبی در فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چهار برابری بیماران کرونایی خراسان جنوبی در فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید