انتخابات آمریکا ، باراک اوباما هم از جو بایدن حمایت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، باراک اوباما ریس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده حمایت کرد.

انتخابات آمریکا ، باراک اوباما هم از جو بایدن حمایت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در پیامی حمایت خود ازجو بایدن نامزد بالقوه حزب دموکرات برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری این کشور را اعلام نمود.

باراک اوباما سه شنبه شب به وقت تهران با انتشار فیلمی در این زمینه گفت:به حمایت از دوستم افتخار میکنم.

وی با ابراز امیدواری از انتخاب جو بایدن در رقابت های ریاست جمهوری ایالات متحده، از حمایت خود وهم حزبی هایش از بایدن اطلاع داد و اضافه نمود، که وی در این راستا تنها نیست.

اوباما در ادامه گفت که حمایت از جو بایدن یکی از بهترین تصمیماتی بوده که در طول زندگی گرفته و بایدن همه ویژگی های یک رئیس جمهور را دارد.

باراک اوباما با ذکر پاره ای از اقدامات جو بایدن هنگامی که معاون رئیس جمهور این کشور بود از کارشناسان، دانشمندان و پرسنل نظامی آمریکا خواست که از بایدن حمایت نمایند.

برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت نیز شب گذشته حمایت خود از جو بایدن را اعلام نمود. سندرز و بایدن تا چند روز پیش رقابت تنگاتنگی را برای تبدیل شدن به نامزدن نهایی دموکرات ها برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا داشتند که انتها سندرز از ادامه رقابت با بایدن صرف نظر کرد تا وی به عنوان نامزد نهایی دموکرات ها معرفی گردد.

یک شبکه خبری آمریکایی غروب یکشنبه به وقت تهران با استناد به نتایج همه پرسی جدید از پبش افتادن جو بایدن بر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور اطلاع داد. (جزئیات بیشتر)

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4315

به "انتخابات آمریکا ، باراک اوباما هم از جو بایدن حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا ، باراک اوباما هم از جو بایدن حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید