بارش نخستین باران پاییزی علت روز پرحادثه در اصفهان

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: با نخستین بارش پاییزی در روز جاری شاهد تصادف زنجیره ای در اتوبان دستجردی و شاهد قیچی کردن یک دستگاه تریلر کفی نیز در اتوبان دستجردی بودیم.

بارش نخستین باران پاییزی علت روز پرحادثه در اصفهان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی مولوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به حوادث روز جاری گفت: با نخستین بارش پاییزی در روز جاری شاهد تصادف زنجیره ای در اتوبان دستجردی بودیم که خوشبختانه تلفات جانی نداشت، این در حالی است که شاهد قیچی کردن یک دستگاه تریلر کفی نیز در اتوبان دستجردی بودیم که با ورود به موقع نیروهای امدادی و همچنین بدون هیچ گونه ترافیکی تریلر از محور خارج شد.

وی ادامه داد: در ادامه حوادث امروز نیز با قیچی کردن یک دستگاه تریلر کفی دیگر در اتوبان صفه به سمت دفاع مقدس همراه بودیم که متاسفانه به علت سوراخ شدن باک تریلر گازوئیل های آن نیز بر سطح اتوبان جاری شد و با ورود به موقع نیروهای امدادی و آتش نشانی جهت برای تردد دیگر خودروها پاکسازی شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان پیرامون نگرانی خود درباره عبور خودروهای سنگین در اتوبان های دستجردی و صفه توضیح داد: ادامه بارش های پاییزی و زمستانی در اصفهان به مراتب می تواند زمینه ساز حوادث متعددی برای خودروهای سنگین در اتوبان های دستجردی و صفه باشد که این مشکل با آماده شدن رینگ چهارم برای استفاده خودروهای سنگین قابل حل است.

وی اضافه نمود: موضوع آسفالت اتوبان های دستجردی و صفه نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در آمار تصادفات به شمار می رود، به گونه ای که مسئولان ذی ربط باید چاره اندیشی مناسبی برای حل این موضوع انجام دهند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5552

به "بارش نخستین باران پاییزی علت روز پرحادثه در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش نخستین باران پاییزی علت روز پرحادثه در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید