بازگشت امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر به فوتبال خوزستان؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر با اظهار بی اطلاعی از صدور رای کمیته معین شرایط به سود این باشگاه و بازگشت مجدد این امتیاز واگذار شده این تیم از گیلان به خرمشهر، گفت: هنوز رای کمیته استیناف از طریق سازمان لیگ به ما اعلام نشده است اما احتمالا نیز رای به سود ما صادر می شود زیرا باشگاه داماش گیلان به تعهدات مالی خود عمل نکرده است.

بازگشت امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر به فوتبال خوزستان؟

کارون اروند خرمشهر فصل گذشته، سهمیه لیگ یکی خود را به تیم داماش گیلان واگذار کرد اما داماشی ها به قرارداد فی ما بین با باشگاه کارون اروند خرمشهر و تعهدات مالی عمل نکردند تا این که گفته می شود طبق رای نهایی کمیته استیناف، امتیاز لیگ یک مجددا به تیم خرمشهری بازگشته است. همچنین این موضوع مطرح است که باشگاه کارون اروند قصد واگذاری امتیاز را به تیم خیبر خرم آباد دارد.

امیر سامری، مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با اظهار بی اطلاعی از رای صادر شده، اظهارکرد: هنوز رای کمیته تعیین شرایط از طریق سازمان لیگ به ما اعلام نشده است و منتظر ابلاغ این رای هستیم و پس از آن نیز در خصوص امتیاز با دوستان صحبت خواهیم کرد و اگر هزینه ها تامین شوند و اسپانسر پیدا کنیم در لیگ یک تیم داری خواهیم کرد.

وی مطرح کرد: اطلاع داریم که کمیته استیناف برای رسیدگی به این موضوع ورود کرده است و احتمالا نیز رای به سود ما صادر می شود زیرا باشگاه داماش گیلان به تعهدات مالی خود عمل نکرده است.

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر درباره مطرح شدن موضوع واگذاری این امتیاز به خیبر خرم آباد نیز گفت: اصلا چنین خبری نیست و قصدی برای واگذاری امتیاز نداریم زیرا در حال رایزنی با اسپانسری خارج از استان برای کمک به تیم در خود شهرستان خرمشهر هستیم که البته هنوز نتیجه را به ما اعلام نکرده است. البته اگر اسپانسر پیدا نکنیم و کسی حاضر به کمک به ما نشود، مجبوریم امتیاز را واگذار کنیم تا بتوانیم در رده های پایین تر تیم داری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به نماینده مجلس و فرماندار خرمشهر و همچنین منطقه آزاد اروند هم گفته ایم که امتیاز در حال بازگشت به خرمشهر است و درخواست کمک داریم اما فعلا کسی کمک نداشته است. البته منتظر می مانیم تا ببینیم در ادامه چه می شود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5500

به "بازگشت امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر به فوتبال خوزستان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت امتیاز لیگ یکی اروند خرمشهر به فوتبال خوزستان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید