بازگشت عزت اللهی به اوج، خبر خوش برای اسکوچیچ

به گزارش نوای پرنده پارسی، سعید عزت اللهی بعد از مدت زمان زیادی که شرایط بازی نداشت توانسته بار دیگر به دوران اوج برگردد.

بازگشت عزت اللهی به اوج، خبر خوش برای اسکوچیچ

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سعید عزت اللهی که مدت زمان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در تیم قبلی خود یوپن نیز فرصت کمی برای بازی داشت در جابجایی تابستانی راهی لیگ فوتبال دانمارک شد تا در این کشور فوتبال خود را ادامه دهد.

تیم او یعنی وایله شگفتی ساز لیگ دانمارک بوده و توانسته به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گیرد ولی چیزی که برای ایرانی ها اهمیت زیادی دارد فرم خیلی خوب سعید عزت اللهی است که می تواند خبر خیلی خوبی برای دراگان اسکوچیچ باشد. عزت اللهی در این فصل توانسته دو گل برای تیمش به ثمر برساند و یکی از بهترین های وایله در این فصل لیگ دانمارک بوده است.

سعید با ادامه این فرایند می تواند بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی پس بگیرد و بتواند دومین جام جهانی خود را نیز تجربه کند.

لیگ دانمارک با حضور 12 تیم دنبال می شود و این تیم یک تیم هم در لیگ قهرمانان دارد که میتیلند است که باید سه شنبه شب برابر لیورپول قرار گیرد. بفرایندبی دیگر تیم معروف لیگ دانمارک است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5388

به "بازگشت عزت اللهی به اوج، خبر خوش برای اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت عزت اللهی به اوج، خبر خوش برای اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید