بحران کمبود بنزین و گازوئیل در شرق آمریکا

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، با وجود راه اندازی مجدد شبکه اصلی خط لوله انتقال سوخت در آمریکا پس از حمله سایبری آدینه گذشته، گزارش ها حاکی از کمبود چشمگیر بنزین و گازوئیل در پمپ بنزین های شرق ایالات متحده است.

بحران کمبود بنزین و گازوئیل در شرق آمریکا

شرکت کلونیال پایپ لاین پیشاپیش هشدار داده بود که بازگشت کامل منابع این شبکه به حالت عادی و احیای زنجیره سوخت رسانی، چند روز طول خواهد کشید.

آمارهای یک پایگاه رهگیری خدمات سوخت در روز آدینه 24 اردیبهشت نشان می دهد که 86 درصد صندلی های سوخت در واشنگتن، بیش از نیمی از صندلی های سوخت در ویرجینیا و 42 درصد از صندلی های مریلند عملاً هیچ سوختی برای عرضه ندارند.

علاوه بر این، بیش از 70 درصد صندلی های سوخت در کارولینای شمالی و بیش از نیمی از این مراکز در جورجیا و کارولینای جنوبی با بحران کمبود گازوئیل روبه رو هستند.

اعلام شرایط اضطراری، به نگرانی های مصرف کنندگانی که برای پر کردن دبه های سوخت به پمپ بنزین ها مراجعه می کردند، دامن زد.

شرکت انرژی کلونیال پایپ لاین عظیم ترین اپراتور شبکه خط لوله سوخت در آمریکا است. این شرکت پس از آنکه آدینه گذشته (17 اردیبهشت) هدف حمله سایبری نهاده شد، مجبور به تعطیلی موقت خط لوله خود شد.

قطعی سوخت رسانی باعث شد تا قیمت بنزین در آمریکا در یک هفته گذشته به 3.028 دلار در هر گالن برسد. این نخستین بار است که از سال 2014 به این سو، قیمت سوخت در آمریکا به بالای سه دلار می رسد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6877

به "بحران کمبود بنزین و گازوئیل در شرق آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کمبود بنزین و گازوئیل در شرق آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید