بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا در اوج گمنامی انجام می گردد، گفت: اجر و ثواب خدماتی که شما به مردم در سازمان بهشت زهرا(س) ارائه می کنید، کمتر از شهدا و ایثارگران نیست.

بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) از نزدیک در جریان اقدامات مدیریتی این سازمان در بحران کرونا نهاده شد و گفت: پرسنل خدوم و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) با ایثار و از خودگذشتی در گمنامی توانستند بحران کرونا را به بهترین صورت مدیریت نمایند.

او اضافه نمود: در انعکاس و بیان زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا همچنین در قدردانی و بزرگداشت ایثارگری عزیزان شاغل در بهشت زهرا(س) ما غفلت کردیم و آمادگی داریم تا از این عزیزان که در خط اول مبارزه با کرونا هستند، تجلیل و تکریم کنیم.

امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه ارتش و به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درکنار کارکنان زحمتکش و گمنام سازمان بهشت زهرا(س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی ابراز کرد: ما در کنار شما هستیم و به امید خداوند ارتش در کنار شما حضور دارد تا با تدبیر و کوشش پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) از این بحران به سلامت عبور کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با قدردانی از همکاری صمیمانه مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) در تکریم و تعظیم به خانواده های شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: کاملاً مشهود است که بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر متحول شده است.

او ادامه داد: سازمان بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح با نیروی هوایی ارتش در مورد تکریم خانوداه های معظم شهدا و همچنین خلبانان تیز پرواز ارتش همکاری و هم افزایی دارد و ما از این بابت نیز از مدیریت بهشت زهرا(س) سپاسگزاریم.

در ابتدای این ملاقات سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با ارائه گزارشی از 11 ماه کوشش شبانه روزی و جهاد گونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و اقدامات مدیریتی در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا گزارش کاملی ارائه کرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5985

به "بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت زهرا(س) در اوج گمنامی به بهترین شکل کرونا را مدیریت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید