تداوم جنجال آفرینی؛ ترامپ مدعی پیروزی در پنسیلوانیا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا در یک یادداشت توئیتری خود را پیروز قانونی پنسیلوانیا اظهار داشت تا هرگونه تغییر رای احتمالی را که به ضرر او باشد، غیرقانونی جلوه دهد.

تداوم جنجال آفرینی؛ ترامپ مدعی پیروزی در پنسیلوانیا شد

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز پنج شنبه در حالی که هنوز 23 درصد آرای ایالت سرنوشت ساز پنسیلوانیا شمارش نشده است، پس از آنکه خواهان توقف شمارش آرا شده بود، نوشت به صورت قانونی در این ایالت پیروزی بزرگی به دست آورده است.

این در حالی است که با شمارش آرا، فاصله بایدن با ترامپ در حال کمتر شدن است به گونه ای که تا به امروز ترامپ 3 میلیون و 225 هزار و 536 رای را کسب نموده و جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این انتخابات 3 میلیون و 100 هزار و 662 رای را از آن خود نموده است.

جنجال آفرینی و تحریک افکار عمومی دونالد ترامپ از پیش از برگزاری انتخابات شروع شده بود و از آنجا که پیش بینی می کرد آرای پستی بایدن افزایش یابد، با تمام ابزارهای قانونی و عملیات روانی بر آن شد تا مانع از وقوع این پدیده نوظهور انتخاباتی در آمریکا گردد.

نامزد حزب جمهوریخواهان در یادداشت توئیتری دیگر، تمام برگه های برنده بایدن را زیر سوال برد و گفت: تمام ادعای اخیر بایدن در بردن ایالت ها از نظر تقلب رای دهندگان و شیادی انتخابات ایالتی با چالش حقوقی ما روبرو خواهند شد.

ترامپ اضافه کرد: کافی است برای اثبات آن، رسانه ها را رصد کنید. ما پیروز خواهیم شد! اول آمریکا!

بر این اساس، از شامگاه سه شنبه شهرهای مختلف ایالات متحده شاهد حضور مردم در خیابان ها با هدف تاکید بر لزوم شمارش همه آرا بوده است. از این رو، مقامات ایالتی تا به امروز زیر بار فشار دولت فدرال نرفته اند و حتی مقامات قضایی هم از آرایی که روز انتخابات به پست تحویل داده شده است را قابل شمارش دانسته اند.

به این ترتیب، احتمال زیاد بر این است که نتایج نهایی در روز آدینه تعیین گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5518

به "تداوم جنجال آفرینی؛ ترامپ مدعی پیروزی در پنسیلوانیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم جنجال آفرینی؛ ترامپ مدعی پیروزی در پنسیلوانیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید