ترامپ با تغییر قوانین مناظره مخالفت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس جمهور آمریکا به تغییراتی که کمیسیون مناظره های انتخاباتی برای مناظرات آینده وی با رقیب دموکراتش در نظر گرفته واکنش نشان داد.

ترامپ با تغییر قوانین مناظره مخالفت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تغییراتی که کمیسیون مناظره های انتخاباتی برای مناظرات آینده وی با جو بایدن رقیب دموکراتش در نظر گرفته واکنش نشان داد.

یک منبع مطلع به شبکه خبری سی بی اس گفته که یکی از این تغییرات می تواند کنترل و تنظیم میکروفن این دو نامزد انتخاباتی باشد.

ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: چرا من به کمیسیون مناظره ها اجازه دهم که قوانین مناظرات دوم و سوم را تغییر دهد در حالی که من به راحتی در دفعه پیش پیروز [مناظره] شدم؟

در جریان مناظره اول ترامپ و بایدن که بامداد چهارشنبه (سه شنبه شب به وقت محلی) در ایالت اوهایو برگزار گردید، ترامپ بار ها صحبت های بایدن را قطع کرد و جملات وی را ناتمام گذاشت.

این در حالی بود که کریس والاس، مجری این مناظره انتخاباتی چندین بار از ترامپ خواست وسط حرف های بایدن نپرد و به او اجازه دهد صحبت هایش را تکمیل کند.

کمیسیون مناظره های انتخاباتی یک سازمان متشکل از نماینده های دو حزب جمهوری خواه و دموکرات است که از سال 1988 به این سو وظیفه سازمان دهی مناظره های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به عهده داشته است.

عملکرد این نهاد در برگزاری این مناظره ها با انتقادهایی به خصوص از سوی نامزدهای احزاب مستقل آمریکا روبه رو بوده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5217

به "ترامپ با تغییر قوانین مناظره مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با تغییر قوانین مناظره مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید