تسلیتی برای شهادت سردار میرزامحمد سلگی

به گزارش نوای پرنده پارسی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان پیامی را در پی شهادت سردار میرزامحمد سلگی صادر کرد.

تسلیتی برای شهادت سردار میرزامحمد سلگی

به گزارش خبرنگاران، در این پیام آمده است: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، شهادت سردار سلگی را خدمت خانواده گرامی، همرزمان و بازماندگان تسلیت می گوید.

کتاب آب هرگز نمی میرد، روایت دوران حضور جانباز سرافراز سردار میرزامحمد سُلگی در دوران دفاع مقدس در کسوت فرماندهی گردان 152 حضرت اباالفضل در لشگر انصارالحسین (علیهم السلام) همدان است که به قلم حمید حسام به رشته تحریر درآمده و توانست در سال 1394 عنوان اثر برگزیده بخش مستندنگاری هشتمین جایزه ادبی جلال آل احمد را کسب کند.

میرزامحمد سلگی متولد نخستین روز فروردین ماه سال 1335 در روستای هادی آباد در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نهاوند است، او که سومین فرزند خانواده شیخ علی محمد سلگی است از ابتدای سال 62 فرمانده گردان 152 حضرت ابوالفضل (ع) لشکر 32 انصارالحسین (ع) بود که در این گردان تا بعد از عملیات کربلای 5 در سال 65 حضور داشت و به تعبیر سردار شهید حاج حسین همدانی نقش او در عملیات مرصاد مغفول ماند.

میرزامحمد سلگی به علت عوارض ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود که صبح روز چهاردهم فروردین ماه 99 به یاران شهیدش پیوست.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4189

به "تسلیتی برای شهادت سردار میرزامحمد سلگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلیتی برای شهادت سردار میرزامحمد سلگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید