تصویب 4 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 160میلیارد ریال در کرمانشاه

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از تصویب چهار طرح سرمایه گذاری با اعتبار 160میلیارد ریال در این استان اطلاع داد.

تصویب 4 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 160میلیارد ریال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، امید قادری در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، اظهار کرد: اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مالی و گردشگری استان یک اولویت ضروری و مهم بوده که در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه ادامه داد: از تعداد هشت طرح مورد آنالیز، چهار طرح سرمایه گذاری در شهرستان های روانسر و جوانرود و با اشتغال زایی 59 نفر به تصویب رسید.

او افزود: بی شک اجرای این طرح ها می تواند در حل معضل بی کاری نقش مهمی ایفا نماید که در این زمینه با جلب حمایت بخش خصوصی اقدامات بسیار قابل توجهی صورت گرفته است.

او با اشاره به این که کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح های گردشگری است، توضیح داد: اجرای این طرح ها در کمترین زمان ممکن مهم ترین اولویت ما است و به عنوان یکی از محوری ترین هدف این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.

قادری اظهار کرد: باید از ظرفیت های استان برای جلب حداکثری گردشگران استفاده گردد که این مسئله معرفی جاذبه های گردشگری را می طلبد تا بتوانیم به این شکل شکوفایی و رشد گردشگری را ببینیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3345

به "تصویب 4 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 160میلیارد ریال در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 4 طرح سرمایه گذاری با اعتبار 160میلیارد ریال در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید