توقف فعالیت های تجاری و گمرکی در مرز دوغارون

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر کل گمرک دوغارون گفت: هم اکنون نمیتوان بازه زمانی مشخصی برای از سر گیری تجارت در مرز افغانستان اظهار داشت.

توقف فعالیت های تجاری و گمرکی در مرز دوغارون

کوهگرد در گفتگو با تسنیم، با تشریح شرایط فعلی در مرز ایران و افغانستان گفت: با توجه به تحولات اخیر در گمرک اسلام قلعه هم اکنون فعالیت های تجاری و انجام تشریفات گمرکی در مرز دوغارون متوقف شده است.

وی همچنین گفت: رایزنی ها برای بازگشت امن کامیون های ایرانی حاضر در گمرک اسلام قلعه افغانستان در جریان است و به زودی این فرایند تکمیل خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر نمیتوان چشم انداز روشنی از عادی شدن شرایط تجارت و اجرای تشریفات گمرکی در شرایط عادی ارائه کرد.

به دلیل تحولات روز گذشته درگمرک اسلام قلعه و ابونصرفراهی افغانستان، تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله های تجاری در رویه های مختلف به مرز های دوغارون و ماهیرود خودداری کنند.

متاثر از تحولات اجرا شده در کشور افغانستان در اسلام قلعه ولایت هرات در نزدیک مرز مقابل دوغارون خراسان رضوی و بندر ابونصر فراهی در ولایت فراه افغانستان در مقابل مرز ماهیرود در خراسان جنوبی فرایند تجارت کشور با افغانستان از عصر امروز متوقف شد.

گمرک ایران هم گفت، از تجار و بازرگانان درخواست می شود تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله های تجاری به مرز های دوغارون و ماهیرود خودداری کنند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7170

به "توقف فعالیت های تجاری و گمرکی در مرز دوغارون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فعالیت های تجاری و گمرکی در مرز دوغارون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید