ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا شروع می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشو گفت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از فردا شروع می گردد.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا شروع می گردد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران بیان نمود: ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از فردا یکشنبه مورخ 23 خرداد ماه آغاز می گردد لذا متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 همزمان با آغاز ثبت نام به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

زرین یادآور شد: زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 تا روز یکشنبه 30 خرداد سرانجام می یابد.

وی توضیح داد: متقاضیان ضروری است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در سرانجام تاکید نمود: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 آن دسته از رشته هایی که پذیرش آن ها به صورت با آزمون است، در روز آدینه مورخ 22 مرداد برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7100

به "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید