جزئیاتی از شب خواستگاری رونالدو از جورجینا رودریگز

به گزارش نوای پرنده پارسی، جزئیاتی از شب خواستگاری رونالدو از جورجینا رودریگز توسط یک خبرنگار منتشر شده است.

جزئیاتی از شب خواستگاری رونالدو از جورجینا رودریگز

نامزدی رسمی رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو در حین تعطیلات تابستانی از جورجینا رودریگز خواستگاری کرد تا این دو رسما با هم نامزد شوند. برنامه اسپانیایی سوسیالیته در تماسی با یکی از خبرنگاران پرتغالی به جزئیات این اتفاق اشاره نموده است.

خبرنگار پرتغالی در خصوص این اتفاق گفت:

جشن توسط جورجینا تدارک دیده شده بود تا رونالدو با نزدیکانش دیدار کند. خواستگاری رونالدو از پیش برنامه ریزی شده نبود بلکه کاملا ناگهانی بود. رونالدو وقتی که دید جورجینا چه جشن بی نظیری را تدارک دیده، ذوق زده شد و خواستگاری کرد و جورجینا هم پاسخ مثبت داد. البته در این مراسم هیچ کدام از اعضای خانواده رونالدو یا جورجینا حضور نداشتند.

این زوج در آینده نزدیک برنامه ای برای مراسم ازدواج ندارند و هیچ زمانی را هم برای این اتفاق معین ننموده اند. البته قرار است که به زودی جشن نامزدی خود را برگزار نمایند که اقوام هر دوی آنها حضور پیدا خواهند کرد.

از سویی این خبرنگار شرح داد که رونالدو کم کم به دوران بعد از فوتبالش فکر می نماید. این ستاره 35 ساله است و دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد که شاید بعد از پایان قراردادش با تیم تورینی فوتبال را کنار بگذارد.

خبرنگار پرتغالی شرح داده است:رونالدو یک زمین هشت میلیون یورویی را در پرتغال خریده است.رونالدو هر ماه به فرایند ساخت و ساز این خانه سر می زند. این خانه قرار است که برای دوران بازنشستگی رونالدو از فوتبال آماده گردد که در صورت کامل شدن ساخت و ساز، 20 میلیون یورو ارزش خواهد داشت.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5074

به "جزئیاتی از شب خواستگاری رونالدو از جورجینا رودریگز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از شب خواستگاری رونالدو از جورجینا رودریگز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید