جزئیات پرونده روح الله زم و زمان دادگاه ، بازداشت 5 نفر دیگر در پرونده آمدنیوز ، خیلی ها خوداظهاری داشته اند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به زمان دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم درخصوص افراد دیگری که در ارتباط با این پرونده بازداشت شده اند نیز شرح داد.

جزئیات پرونده روح الله زم و زمان دادگاه ، بازداشت 5 نفر دیگر در پرونده آمدنیوز ، خیلی ها خوداظهاری داشته اند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه شنبه 15 بهمن در نوزدهمین نشست خبری خود در خصوص پرونده روح الله زم گفت: خبر صدور کیفرخواست درست است و این پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

وی ادامه داد: به این دلیل که قبلا هم در خصوص وی پرونده ای تشکیل و کیفرخواستی هم صادر شده بود، به موجب قانون باید به صورت توأم به پرونده ها و اتهامات رسیدگی می شد و الزاما با توجه به سابقه قبلی به این شعبه فرستاده شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: هنوز زمان رسیدگی به پرونده معین نشده است، شاید امروز انجام گردد. البته برای این پرونده وقت رسیدگی نزدیک معین می گردد.

اسماعیلی گفت: غیر از متهم اصلی، 5 نفر در این پرونده در بازداشت هستند. البته هنوز کیفرخواست این افراد صادر نشده و شاید طی این روزها کیفرخواستشان صادر گردد.

وی ادامه داد: افراد زیادی در این پرونده اسامی شان مطرح است و کار تحقیقات و راستی آزمایی در حال اجرا است.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه نمود: خیلی ها در این پرونده خودمعرف و خوداظهاری داشته و اظهار پشیمانی نسبت به ارتباطات خود با شبکه را اعلام نموده اند که حتما مراعات قانونی با آنها می گردد.

اسماعیلی درخصوص علنی برگزار شدن جلسات رسیدگی گفت: علنی بودن دادگاه نیز به تشخیص و از اختیارات رئیس دادگاه است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3682

به "جزئیات پرونده روح الله زم و زمان دادگاه ، بازداشت 5 نفر دیگر در پرونده آمدنیوز ، خیلی ها خوداظهاری داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پرونده روح الله زم و زمان دادگاه ، بازداشت 5 نفر دیگر در پرونده آمدنیوز ، خیلی ها خوداظهاری داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید