خبرنگاران اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول معین شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، دزفول- خبرنگاران- اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول روز پنجشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری انتخاب و معرفی شدند.

خبرنگاران اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول معین شدند

فرماندار دزفول روز پنجشنبه در نشستی که با حضور معتمدان و هیات نظارت برگزار گردید گفت: پس از رأی گیری از معتمدان که پیش از این به تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رسیده اند، هشت معتمد به عنوان اعضای اصلی و پنج معتمد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

علی فرهمند پور با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اضافه کرد: انتخاب اعضای هیات اجرایی از بین معتمدان شهرستان نشان از این واقعیت دارد که تمامی مراحل برگزاری انتخابات به دست مردم است و مسوولان انتخابات فراهم نماینده زیرساخت برگزاری این رویداد مهم سیاسی هستند.

وی اضافه کرد: اجرای فرآیند انتخابات سالم و مشارکت مردم دو مقوله مهم است که باید در اجرا دقت و نظارت کامل صورت گیرد و از مردم دعوت گردد تا مشارکت خوبی داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: اعضایی که امروز انتخاب شدند باید هر چه بهتر به وظیفه خود عمل نمایند تا اعتماد مردم به نظام بالاتر رود و مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند.

وی ادامه داد: با وجود فشارها و سختی های اجتماعی و مالی در ادوار مختلف، مردم همواره در صحنه حاضر بودند که این امر وظیفه ما را دوچندان می نماید.

فرهمند پور اظهارداشت: با شیوع کرونا در کشور و استان ما همانند سراسر جهان تمام امور دستخوش تغییرات و تحولاتی شدند که انتخابات نیز از آن ها مستثنی نیست.

فرماندار دزفول گفت : مشارکت بالای مردم در انتخابات در واقع تایید اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است مردم نیز باید در انتخابات سال 1400 و تمامی انتخابات هوشیارانه عمل نمایند و با انتخاب افراد موثر، کاردان و صالح یاری نمایند تا زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم گردد.

در این نشست، امیر ظاهر طحان، علی محمد راهنمایی پور، علی توحیدی، رشید خورشید زاده دزفولی، محمد شهروز، عبدالمحمد جرجانی، ناصر نور دزفولی، عبدالمحمد کوچک کوتیانی به عنوان اعضای اصلی و محسن نمازی فر، حسن بشارتیان، بهزاد جولایی، مجتبی ظفری پور، و محسن برغندان به عنوان اعضای علی البدل معین و معرفی شدند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6590

به "خبرنگاران اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای هیات اجرایی انتخابات دزفول معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید