خبرنگاران تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس و تغییر ساعات اداری لرستان اتخاذ نشده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خرم آباد - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تا به امروز تصمیم نهایی برای تعطیلی مدارس و موسسات آموزش عالی و تغییر ساعات اداری استان اتخاد نشده است.

خبرنگاران تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس و تغییر ساعات اداری لرستان اتخاذ نشده است

محمود ثمینی در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی و بانوان اضافه نمود: هرگونه تصمیم گیری در این مورد توسط رسانه های معتبر اعلام می شود و مردم نباید به شایعات توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نگران کرونا ویروس نباشند گفت: نکته مهم امروز کشور که همه ما ناخودآگاه درگیر این موضوع هستیم کرونا ویروس است که مسوولان نظام بر کنترل آن تاکید دارند و با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی مهار می شود.

وی ادامه داد: با همکاری مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه بر اساس توصیه های پزشکی می توان این ویروس را مهار کرد و به مردم اطمینان می دهیم حاکمیت با تمام قوا از سلامت آن ها محافظت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مسائل تخصصی پزشکی باید از کارشناسان علوم پزشکی تبعیت کرد گفت: همچنین تضمین سلامت کادر پزشکی درگیر با بیماران مبتلا به کرونا ویروس ضرورت دارد که در این راستا باید اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گیرد.

امروز چهارشنبه تست دو بیمار کرونایی در لرستان مثبت شد و 65 نفر دیگر نیز با علایم کرونا در بیمارستان های استان تحت نظر هستند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3829

به "خبرنگاران تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس و تغییر ساعات اداری لرستان اتخاذ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصمیم قطعی برای تعطیلی مدارس و تغییر ساعات اداری لرستان اتخاذ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید