خبرنگاران معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، کرج - خبرنگاران - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد که یکی از معلمان بازنشسته این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب تفاهم نامه ای، اندوخته سال ها کار وتلاش خود را به مدرسه سازی اهدا کرد.

خبرنگاران معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد

حسن مهرانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: فضه سلیمی فرهنگی بازنشسته که سال ها در کسوت معلمی و مدیریت مدرسه در آموزش و پرورش به فرزندان این مرز و بوم خدمت کرده،

اندوخته سال ها تلاش خود را به ساخت یک مدرسه چهارکلاس در کرج اختصاص داد.

وی بیان داشت: مقرر شد این مدرسه به نام مرحومه حاجیه خانم هاجر زبردست مادر این معلم بازنشسته نامگذاری شود.

مهرانی با اشاره به اینکه 30 درصد از هزینه ساخت مدرسه مذکور از محل اندوخته این معلم دلسوز تامین می شود ، گفت: 70 درصد دیگر اعتبارات آن از محل بودجه دولتی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان البرز تامین خواهد شد.

وی شرح داد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در استان البرز مهاجرت پذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مسائل فراوانی شده است.

مهرانی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز البرز مسوولیت ساخت بسکمک از پروژه های آموزشی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تعهد و نظارت خیرین مدرسه ساز درالبرز ستودنی است، اضافه نمود: فرایند ساخت مدارس خیری در این استان رضایت بخش است.

وی گفت: خیرین نیک اندیش تا کنون تعداد 365 مدرسه در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اضافه نمود: این تعداد فضای آموزشی با نگاه مهربان و خداپسندانه خیرین با زیربنای 251 هزار و 654 مترمربع و با چهار هزار کلاس درس ساخته شد.

وی تاکید کرد: خیرین نیک اندیش 340 میلیارد تومان برای ساخت 365 مدرسه در استان البرز، هزینه کردند.

استان البرز 500 خیر مدرسه ساز فعال دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6993

به "خبرنگاران معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید