خبرنگاران چمن ورزشگاه وطنی برای دیدار نساجی با تراکتور آماده شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ساری - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت که چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی ترمیم و برای دیدار نساجی با تراکتورسازی در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر آماده شده است .

خبرنگاران چمن ورزشگاه وطنی برای دیدار نساجی با تراکتور آماده شد

فرشید قدیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود : در حال حاضر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که محل دیدارهای خانگی نساجی در رقابت های لیگ برتر است ، مسئله ای برای این بازی ها ندارد و مورد تایید باشگاه نیز قرار گرفته است.

وی گفت که با هماهنگی باشگاه نساجی برای آماده سازی چمن مصنوعی از لحاظ استحکام بیشتر، نرمی و بازگشت حالت ارتجاعی ، ماده گرانول به چمن تزریق شد که در جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد.

گرانول لاستیکی یا خرده لاستیک یکی از موادی است که فقط در چمن مصنوعی ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این خرده لاستیک ها یا همان دانه های سیاه رنگی که هنگام فوتبال در چمن مصنوعی مشاهده می شود برای استحکام بیشتر الیاف و ایجاد حالت نرمی و ارتجاعی در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت : به نظر می رسد تیم نساجی برای آمادگی بیشتر زمین برای دیدار با تراکتور سازی و هماهنگی بازیکنان با چمن زمین ، دو تمرین پیش از بازی هفته دوم را در این زمین انجام خواهد داد.

قدیمی در مورد تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی با چمن طبیعی هم توضیح داد : تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی نیاز به فرایند زمانی بلند مدت دارد و قطعا این تصمیم نیز به مرحله اجرا می رسد، ولی نیاز به بحث کارشناسی فنی بیشتری دارد.

وی گفت که برنامه ریزی برای تعویض چمن مصنوعی با سرانجام یافتن طرح های مطالعاتی و کارشناسی فنی ، در فرصت زمانی پس از بازی های لیگ برتر با هماهنگی باشگاه انجام خواهد شد ، ولی در حال حاضر برنامه ما آماده سازی چمن فعلی برای بازی خانگی است.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که نام قدیمی ترش شهنا بود ، ورزشگاهی چند منظوره در شهر قائم شهر است که قدمت آن به حدود 80 سال قبل و به 1320 می رسد و پس از ورزشگاه در دست بازسازی متقی ساری پیرترین ورزشگاه استان مازندران محسوب می شود. این ورزشگاه همواره محل بازی تیم فوتبال نساجی در لیگ دسته دوم و دسته یکم بود و اکنون نیز بازی های لیگ رجحان تیم در این زمین با ظرفیت حدود 15 هزار نفر برگزار می شود.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از صعود تیم نساجی به رقابت های لیگ برتر در سال 97 برای برگزاری بازی های خانگی با تصویب دولت و تخصیص بودجه 180 میلیارد ریالی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت که شامل کاشت چمن مصنوعی، بازسازی و نوسازی جایگاه تماشاگران در سه ضلع، رختکن بازیکنان، جایگاه وی ای پی و خبرنگاران، نصب چراغ روشنایی برای بازی های عصرگاهی، نصب اسکوربورد(تلویزیون شهری) است.

در مرداد ماه سال جاری نیز همزمان با سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای تعویض زمین چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی و ساخت جایگاه تماشاگران در ضلع غربی به این ورزشگاه اختصاص یافت که در حال حاضر ساخت جایگاه در دست اجرا است.

نساجی مازندران تنها نماینده استان های شمالی کشور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران است. این تیم با وجود تغییرات اساسی که در کادر فنی و بازیکنان در لیگ بیستم دیده ، نخستین دیدارش را برابر تیم تازه وارد لیگ برتر آلومینیوم اراک به نتیجه سه بر صفر به سرانجام برد و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.

این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر 29 آبان ماه جاری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم تراکتور سازی تبریز قهرمان جام حذفی باشگاه های ایران است .

نساجی در حالی خود را برای دومین دیدار رقابت های لیگ برتر بیستم برابر تراکتور سازی تبریز قهرمان جام حذفی آماده می کند که دیدار این دو تیم در سال گذشته در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم تراکتور سازی تبریز سرانجام یافته بود و دیدار برگشت دو تیم در تبریز نیز با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی مازندران سرانجام یافت.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5595

به "خبرنگاران چمن ورزشگاه وطنی برای دیدار نساجی با تراکتور آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چمن ورزشگاه وطنی برای دیدار نساجی با تراکتور آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید