خبرنگاران 190 درصد بودجه شهرداری امیریه تحقق یافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، سمنان- خبرنگاران- شهردار امیریه از توابع شهرستان دامغان گفت: طی هشت سال متوالی بیش از 100 درصد بودجه این شهرداری محقق شد که سال جاری نیز 190 درصد بودجه تحقق یافته است.

خبرنگاران 190 درصد بودجه شهرداری امیریه تحقق یافت

به گزارش خبرنگاران، محمد عوض آبادیان عصر پنجشنبه در نشست خبری که در محل شهرداری امیریه برگزار گردید گفت: سال 99 بودجه شهرداری امیریه 35 میلیارد ریال پیش بینی شد در حالی که با تحقق 190 درصدی، شاهد کسب درآمد حدود 70 میلیارد ریال بودیم و بودجه سال آینده شهر نیز 50 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شهرداری امیریه با سه هزار و 500 نفر جمعیت در رتبه 19 جمعیتی استان سمنان واقع شده است و بالاترین سرانه شهروندی استان متعلق به شهر امیریه است.

عوض آبادیان اضافه نمود: در حال حاضر سرانه شهروندی در شهر امیریه 20 میلیون ریال است در حالی که شهرهای هم درجه شهر امیریه دارای سرانه پنج الی 10 میلیون ریالی هستند.

وی اعلام کرد: شهرداری امیریه طی سه سال اخیر، شهردار برتر استان معرفی گردید که این موفقیت ها در سایه همراهی و همدلی شورای شهر و مردم بود.

عوض آبادیان توضیح داد: با پیگیری های صورت گرفته، یک کامیون فوق سنگین از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به شهرداری امیریه تعلق گرفته است.

وی از تخفیف 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی شهرداری به مستاجران واحدهای تجاری اطلاع داد و گفت: در راستای تخفیفات واحدهای تجاری آسیب دیده از کرونا، شهرداری امیریه به عنوان اولین شهرداری کشور، پیشنهاد مصوبه تخفیف اماکن استیجاری از 50 تا 100 درصد را به شورای شهر ابلاغ و مورد تصویب شورا نهاده شد.

عوض آبادیان اعلام نمود: در زمینه بازآفرینی شهری و بهسازی آثار تاریخی شهر امیریه، 30 درصد بودجه شهرداری در بافت های قدیمی شهر هزینه شده است.

وی گفت: در سال 99 حدود 17 هزار متر آسفالت در شهر امیریه اجرا شد و برای سال آینده در سطح شهر حدود 20 هزار مترمربع آسفالت اجرا می گردد.

عوض آبادیان از برطرف مشکل واگذاری زمین و افزایش محدوه شهری در سال آینده اطلاع داد و اضافه نمود: کمبود زمین از سال 93 جزو مسائل شهری بود که با پیگیری های مسوولان شهرستان در نیمه اول سال آینده ، 30 هکتار از غرب شهر به محدوده شهری اضافه نموده می گردد.

شهردار امیریه به برنامه های آینده شهرداری اشاره نمود و گفت: افتتاح پمپ بنزین مجتمع خدماتی رفاهی امیریه، جداسازی آب شرب و خام شهری، احداث و راه اندازی مخزن آب شرب، شروع به کار ایجاد محور ابزارمهدی، ایجاد شهرک 10 هکتاری صنوف، احداث کلینیک تخصصی پسته و واگذاری مجتمع فرهنگی هنری به یکی از خیران از برنامه های آینده شهرداری امیریه است.

به گزارش خبرنگاران، شهر امیریه در 25 کیلومتری غرب شهر دامغان واقع شده است.

بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان، در 90 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، بیش از 12 هزار نفر جمعیت دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6420

به "خبرنگاران 190 درصد بودجه شهرداری امیریه تحقق یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 190 درصد بودجه شهرداری امیریه تحقق یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید