دپای: قول نمی دهم که تا انتها فصل در لیون بمانم

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهاجم هلندی تیم فوتبال لیون فرانسه به شایعه جدایی اش از این تیم برای پیوستن به بارسلونا دامن زد.

دپای: قول نمی دهم که تا انتها فصل در لیون بمانم

به گزارش خبرنگاران، ممفیس دپای می گوید که نمی تواند قول بدهد که تا انتها این فصل به بازی در تیم لیون فرانسه ادامه می دهد.

دپای در تابستان از بارسلونا پیشنهاد داشت و با اینکه خودش آن را پذیرفت، لیون با انتقالش مخالفت کرد چرا که بارسلونا حاضر نبود رقمی که این باشگاه می خواست را بپردازد. او اما در انتها فصل بازیکن آزاد می گردد و در آن موقع بدون توجه به خواسته لیون می تواند از این تیم جدا گردد و بدون اینکه پولی به تیم فرانسوی برسد، به هر تیمی که می خواهد بپیوندد. به همین دلیل بازار ژانویه آخرین فرصت لیون برای فروش اوست و مهاجم هلندی هم احتمال جدایی اش از این تیم را رد نکرد.

گفته می گردد رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا به شدت مترصد جذب هموطن خود در لیون است به خصوص بعد از آنکه آنسو فاتی را به دلیل مصدومیت از دست داده و ممکن است تا سه ماه دیگر هم او را در اختیار نداشته باشد.

دپای درباره احتمال خروجش از لیون گفت: این سؤال که آیا من در لیون می مانم را خیلی ها می پرسند اما من هیچ قولی که مطمئن نیستم بتوانم به آن عمل کنم را به کسی نمی دهم. فکر می کنم که لیون الان باید از حضورم در این تیم استفاده کند و من هم باید از حضورم در این تیم بهره ببرم. این هم همان کاری است که سعی دارم هر روز انجام دهم. می توانید این را از آنهایی که در کنارم هستند بپرسید. من تمرین کردن و مثبت اندیشی را دوست دارم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5543

به "دپای: قول نمی دهم که تا انتها فصل در لیون بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دپای: قول نمی دهم که تا انتها فصل در لیون بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید