ملاقات اسکندری با رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان با رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان ملاقات کرد.

ملاقات اسکندری با رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مصطفی حیدر رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان با حضور در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان ضمن بازدید از آموزشگاه بیلیارد فدراسیون با هاشم اسکندری ملاقات و پیرامون ایجاد تعامل و همکاری مشترک گفت وگو کردند.

در این ملاقات هاشم اسکندری گزارشی از فرایند فعالیت های فدراسیون اعم از قهرمانی و همگانی در سراسر کشور ارائه کرد و در جریان برنامه های فدراسیون لبنان نیز نهاده شد. دو طرف ضمن ارزیابی شرایط موجود افزایش همکاری ها در رابطه با توسعه اسنوکر را مطرح کردند.

مصطفی حیدر این نشست را نقطه مثبتی در راستای ایجاد تحرک بیشتر رشته اسنوکر در لبنان دانست و ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون آخرین شرایط آمادگی تیم ملی اسنوکر لبنان گفت: ایران کشور صاحب قدرت در اسنوکر آسیا است و حضور بازیکنان لبنان در ایران می تواند نقطه عطفی در جهت پیشرفت اسنوکر این کشور باشد.

رئیس فدراسیون کشورمان با اعلام حمایت از برنامه ها و نگاه رو به جلو فدراسیون لبنان اظهار کرد: برای توسعه و ارتقا اسنوکر لبنان یاری خواهیم کرد و در صورت عملی شدن برنامه های این فدراسیون عضو کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا به آینده اسنوکر این کشور می توان بسیار امیدار بود.

اسکندری همچنین قول های مساعدی در مورد پشتیبانی از برگزاری اردوهای تمرینی بازیکنان اسنوکر لبنان در ایران و استفاده آن ها از دانش مربیان سطح اول کشور داد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3164

به "ملاقات اسکندری با رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات اسکندری با رئیس فدراسیون بیلیارد و اسنوکر لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید