دیه گو کاستا رسماً از اتلتیکومادرید جدا شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه اتلتیکومادرید قرارداد مهاجم اسپانیایی اش را فسخ کرد.

دیه گو کاستا رسماً از اتلتیکومادرید جدا شد

به گزارش خبرنگاران، پیش بینی نشریه آاِس اسپانیا درباره تمایل دیه گو کاستا به جدایی زودهنگامش از تیم فوتبال اتلتیکومادرید درست از آب درآمد و این باشگاه اسپانیایی بعدازظهر امروز (سه شنبه) به طور رسمی گفت قرارداد این مهاجم اسپانیایی با توافقی دو جانبه فسخ شده است، این در حالی بود که او تا سرانجام فصل جاری تحت قرارداد اتلتیکو قرار داشت.

روز گذشته آاِس خبر داده بود؛ کاستای 32 ساله بنا به دلایل خانوادگی از مدیران باشگاه اتلتیکومادرید خواسته تا با جدایی زودهنگام او موافقت نمایند و حالا این باشگاه گفت که این مهاجم برزیلی الاصل چند روز پیش بنا به دلایل شخصی درخواست نموده بود که قراردادش فسخ گردد.

دیه گو کاستا در سال 2017 پس از سه فصل حضور در چلسی به اتلتیکومادرید بازگشت و در این مدت در 81 بازی روخی بلانکو را همراهی کرد و 19 گل نیز به ثمر رساند.

این مهاجم اسپانیایی این فصل تنها در هفت بازی برای روخی بلانکو (204 دقیقه از 630 دقیقه ممکن) به میدان رفت و دو گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده بود.

گفته می گردد سه باشگاه آرسنال، رم و ناپولی شرایط او را زیرنظر دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5950

به "دیه گو کاستا رسماً از اتلتیکومادرید جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیه گو کاستا رسماً از اتلتیکومادرید جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید