رشته فوریت های پزشکی به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از تدوین و راه اندازی رشته فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی به صورت مجازی در این دانشگاه اطلاع داد.

رشته فوریت های پزشکی به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد: با همکاری معاونت بین الملل، معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و سازمان اورژانس کشور در نظر داریم دوره کاردانی فوریت های پزشکی را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی گفت: دوره کاردانی فوریت های پزشکی به صورت چهار ترم (سه ترم تئوری و یک ترم عملی) ارایه و در دوره اول حدود 30 دانشجو پذیرش می گردد و این دوره برای اولین بار از ترم آینده برای دانشجویان کشور افغانستان به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می گردد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران به اهمیت تربیت نیروی انسانی در حوزه فوریت های پزشکی اشاره نمود و ادامه داد: هدف اصلی ما آن است که این دوره را به صورت مدون در کشور و منطقه استاندارد سازی کنیم و توان علمی و مهارتی این گروه افراد بسیار مهم بوده و برنامه ریزی برای برگزاری این دوره در اولویت کار دانشگاه واقع شده است.

توکلی با یادآوری شرایط بحرانی کرونا در کشور گفت: معاونت بین الملل این دانشگاه باید در شرایط فعلی آموزش ها را به صورت مجازی پیش ببرد و برگزاری این دوره ها تقویت گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5653

به "رشته فوریت های پزشکی به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "رشته فوریت های پزشکی به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته فوریت های پزشکی به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید