رشته های دریانوردی در دانشگاه آزاد جاسک راه اندازی می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس دانشگاه آزاد جاسک گفت: مهم ترین برنامه و اهداف این دانشگاه راه اندازی رشته های مرتبط دریایی با حوزه ارتش است تا در اشتغال نیرو های بومی نقش مهمی داشته باشیم.

رشته های دریانوردی در دانشگاه آزاد جاسک راه اندازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، صفدر قصمی شهواری پیرو تفاهم نامه منعقدشده بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی ارتش در ملاقات با امیر کوروش محرابی فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش گفت: ارتش با اقتدار از تمامیت ارضی ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع نموده و به مردم خدمت می نماید.

قصمی شهواری اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در کنار ارتش بوده و خواهد بود و کوشش می کنیم با علم و آموزش نیرو های متخصص تربیت کنیم و در امنیت کشورمان سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد جاسک بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها و اهداف دانشگاه آزاد جاسک راه اندازی رشته های مرتبط دریایی با حوزه ارتش است تا در اشتغال نیرو های بومی نقش مهمی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: برگزاری همایش های علمی و پژوهشی با مشارکت دانشگاه آزاد و ارتش می تواند موجب ارتباط خوب و مؤثر و ارتقای علمی مجموعه ارتش باشد که در این باره آمادگی کامل داریم.

راه اندازی رشته های دریانوردی نقش مؤثری در توسعه دریانوردی دارد

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش در جاسک نیز در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی موفقی است که با توسعه خود توانسته در همه زمینه ها کمک و کمک دهنده باشد.

امیر محرابی اضافه نمود: ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی با مطالعات علمی و پژوهشی می توانند به موفقیت های بیشتری دست پیدا نمایند و بهتر عمل نمایند.

وی تأکید کرد: راه اندازی رشته های دریانوردی از جمله مهندسی عرشه می تواند نقش مؤثری در توسعه دریانوردی داشته باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6743

به "رشته های دریانوردی در دانشگاه آزاد جاسک راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های دریانوردی در دانشگاه آزاد جاسک راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید