رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی طی 11 ماهه سال جاری خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش 1500 میلیارد تومانی اموال منقول و غیرمنقول با افزایش 100 درصدی نسبت به مدت مشابه 11 ماهه سال قبل اطلاع داد.

رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی طی 11 ماهه سال جاری خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان اموال جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به گزارش عملکرد این سازمان در 11 ماهه سال 99 اظهارداشت: این سازمان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت بوده که تنها سازمان معین تکلیف کننده به هنگام اموال مشمول می گردد. در این مدت هزار و 500 میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول به فروش رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 100 درصدی دارد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این که این سازمان در زمینه فروش کالا های متروکه دولتی و غیردولتی، ضبطی و قاچاق قطعی شده فعالیت دارد، بیان داشت: این سازمان بزرگترین برگزارکننده مزایده در سراسر کشور است که وظیفه قانونی معین تکلیف به موقع اموالی که به نحوی از انحا مختلف به تملک یا تصرف دولت درآمده است را برعهده دارد.

وی ادامه داد: از این میزان هزار و 290 میلیارد تومان اموال منقول فروخته شده که رشد 80 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. همچنین 215 میلیارد تومان اموال غیرمنقول به فروش رسیده که رشد 374 درصدی را ثبت نموده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6376

به "رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی طی 11 ماهه سال جاری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 100 درصدی فروش اموال تملیکی طی 11 ماهه سال جاری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید