زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز گفت: ثبت نام انتقال مهمانی و دانشجویان دانشگاه آغاز شده است و دانشجویان می توانند تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه سجاد درخواست خود را ثبت کنند.

زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد

مهدی برادران نیا، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به اعلام شروع مهلت ثبت نام تقاضای مهمانی و انتقال دانشجویان دارای شرایط خاص در مقطع کارشناسی گفت: دانشجویان می توانند تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری سامانه سجاد به آدرس الکترونیکی https://portal.saorg.ir و بامطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

برادران نیا با اشاره به برخی قوانین و مقررات بررسی درخواست های مهمانی و انتقال دانشجویانتصریح کرد: دانشگاه بر اساس آئین نامه نقل وانتقال صرفاً درخواست هایی را بررسی خواهد کرد که از طریق این سامانه ثبت شده باشند و موافقت با نقل وانتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن سایر شرایط در دانشگاه امکان پذیر است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز با اشاره به زمان بندی بررسی درخواست ها بیان نمود: بعد از پایان ثبت نام دانشجویان متقاضی در 31 اردیبهشت ماه، درخواست دانشجویان متقاضی انتقال از دانشگاه تبریز به سایر دانشگاه ها از اول خردادماه تا 15 تیرماه در دانشگاه تبریز بررسی خواهد شد و در صورت احراز شرایط درخواست دانشجویان از 16 تیرماه تا 31 مردادماه جهت اعلام نظر به دانشگاه های مقصد ارسال خواهد شد.

وی گفت: بررسی درخواست دانشجویان متقاضی انتقال و مهمان از سایر دانشگاه ها به دانشگاه تبریز از 16 تیر تا 31 مردادماه خواهد بود درخواست های ارسالی از دانشگاه های دیگر در بازه زمانی ذکرشده با رعایت آیین نامه نقل وانتقال بررسی و نتایج در سامانه سجاد اعلام می شود و ضروری است دانشجویان پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را از طریق سامانه سجاد پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به دانشگاه جدا خودداری کنند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4470

به "زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال دانشگاه تبریز آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید