سقوط جنگنده اف-35 آمریکایی پس از برخورد به هواپیمای سوخت رسان نظامی

به گزارش نوای پرنده پارسی، تصاویر تازه منتشر شده از میزان خسارت وارده به یک هواپیمای سوخت رسان آمریکایی از نوع کی سی 130 حاکی از برخورد مرگبار آن با یک جنگنده اف-35 است که در نهایت باعث انفجار جت جنگی شد.

سقوط جنگنده اف-35 آمریکایی پس از برخورد به هواپیمای سوخت رسان نظامی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تصاویر تازه منتشر شده نشان دهنده آسیب وارد شده به یک هواپیمای سوخت رسان آمریکایی است که در اواخر سپتامبر امسال در نتیجه برخوردی بین یک هواپیمای سوخت رسان کی سی 130 و یک جنگنده نسل پنجم اف-35 بر فراز آسمان کالیفرنیا رخ داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به تازگی تصاویری از این هواپیمای سوخت رسان آسیب دیده از نوع کی سی 130 پس از این حادثه در اینترنت منتشر شده است، بطوری که در پی این حادثه جنگنده اف-35 سقوط کرد در حالی که هواپیمای کی سی 130 علی رغم خسارت وارده پیروز به فرود اضطراری شد. این هواپیما در یک مزرعه در نزدیکی فرودگاه فرود آمد. همچنین گزارش شده بود که پس از این حادثه بخشهایی از بدنه آن جدا نیز شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ظاهراً هواپیمای تانکر کی سی 130 به تازگی بازسازی شده و در حال سرویس دهی می باشد، اما جنگنده اف-35 آمریکایی بر اثر این سقوط منفجر می گردد.

این سومین هواپیمای جنگی نسل پنجمی است که طی یک سال گذشته در آمریکا دچار حادثه و نابود شده است.

در تصاویر منتشر شده می توان میزان خسارت و آسیب وارده به این تانکر را مشاهده کرد. تا به امروز دلیلی برای برخورد این دو هواپیما نظامی منتشر نشده است اما ظاهرا اشتباه محرز خلبان جنگنده در هنگام سوختگیری این برخورد را بوجود آورده است.

فیلم سقوط جنگنده آمریکایی پس از برخورد با هواپیمای سوخت رسان کی سی 130 را می توانید در زیر مشاهده کنید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5398

به "سقوط جنگنده اف-35 آمریکایی پس از برخورد به هواپیمای سوخت رسان نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط جنگنده اف-35 آمریکایی پس از برخورد به هواپیمای سوخت رسان نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید