سیستم لازم برای اجرای Watch Dogs: Legion اعلام شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یوبی سافت سیستم لازم برای اجرای جدیدترین قسمت مجموعه بازی های Watch Dogs را مشخص کرده است. این طور که به نظر می رسد، برای اجرای Watch Dogs: Legion روی بالاترین درجه های کیفیت و شبیه به آنچه که در تریلرها از بازی دیده ایم، به سیستمی بسیار قوی نیاز خواهیم داشت.

سیستم لازم برای اجرای Watch Dogs: Legion اعلام شد

اولین بار نیست که یوبی سافت تعیینات لازم برای اجرای این بازی را اعلام می کند و آنچه در ادامه می بینید، نسخه به روزرسانی شده و نهایی سیستم لازم برای اجرای Watch Dogs: Legion است. در مقایسه با نسخه قبلی، اساسا یک سطح به کارت های گرافیکی لازم اضافه شده است. در حالی که پیش از این حداقل کارت گرافیک GTX 960 اعلام شده بود، در نسخه جدید با GTX 970 به عنوان حداقل سخت افزار مورد نیاز روبرو شده ایم.

  • تریلر معرفی گیم پلی Watch Dogs: Legion

از طرف دیگر، کارت گرافیک RTX 2080 Ti هم پیش از این به عنوان کارت گرافیک لازم برای اجرای بازی با بالاترین درجه ری تریسینگ اعلام شده بود، اما در نسخه جدید این کارت حذف و RTX 3080 جایگزین آن شده است.

خوشبختانه، یوبی سافت بیشتر حالت های مختلف را به صورت جداگانه در نظر گرفته و سخت افزار تعیین آن حالت را اعلام کرده است و وضوح تصویرهای مختلف چه با ری تریسینگ و چه بدون ری تریسینگ تعیین شده اند.

نکته ای که اعلام نشده، نرخ فریم اجرای بازی در این حالت هاست و ما با توجه به آنچه می بینیم، احتمال می دیهم که یوبی سافت منظورش اجرای بازی با سرعت 30 فریم بوده است.

خوشبختانه بازی از قابلیت DLSS کارت های سری RTX انویدیا پشتیبانی می کند که می تواند بدون افت کیفیت تصویر، شرایط اجرای بازی را بعضا تا صد درصد بهبود بخشد. اساسا به خاطر همین قابلیت DLSS است که می توانیم بازی را با وضوح تصویر 4K و بالاترین درجه ری تریسینگ اجرا کنیم.

حداقل سیستم لازم برای اجرای بازی با وضوح تصویر فول اچ دی و کیفیت پایین از این قرار است؛

  • پردازنده: اینتل Core i5-4660 یا AMD Ryzen 5 1400
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 یا AMD Radeon R9 290X
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • فضای لازم: 45 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی با وضوح تصویر فول اچ دی و کیفیت بالا؛

  • پردازنده: اینتل Core i7-4790 یا AMD Ryzen 5 1600
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480

می توانید در تصویری که بالا قرار داده شده تمام حالت های مختلف برای اجرای بازی را ببینید و سیستم خود را با توجه به آن بسنجید.

بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد و هم زمان با عرضه کنسول های نسل بعد هم برای خرید روی آن ها موجود خواهد بود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5337

به "سیستم لازم برای اجرای Watch Dogs: Legion اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم لازم برای اجرای Watch Dogs: Legion اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید