طرز تهیه گولاش غذای محبوب مجارستانی ها

به گزارش نوای پرنده پارسی، گولاش یک غذای بین المللی از اهالی مجارستان بوده که بیش از صد سال است در رستوران های بین المللی اروپا سرو می گردد، حالا شاید بگویید از نامش خوشتان نمی آید، مهم نیست، هر چه دوست دارید آن را بنامید، چون خوشمزه است.

طرز تهیه گولاش غذای محبوب مجارستانی ها

مواد لازم

گوشت گوسفند بدون استخوان 900 گرم

سیر 2 حبه

پودر پایریکا 2 ق س

رب گوجه فرنگی نصف ق س

جعفری 3 ق س

آرد سفید 2 ق س

نمک و فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم

پیاز عظیم 1 عدد

فلفل دلمه ای سبز 3 عدد

گوجه فرنگی بدون پوست 400 گرم

فلفل سبز تند 1 عدد کوچک

روغن مایع یا روغن زیتون 2 ق س

آب سرد 4 ق س

جعفری و خامه برای تزئین

طرز تهیه

گوشت را به قطعات شش سانتی خرد کنید روغن را به تابه اضافه نموده اجازه دهید تا داغ گردد گوشت را به آن اضافه کنید و 3 دقیقه تفت دهید پیاز را درشت خرد کنید و سیر را رنده کنید و به همراه نمک، فلفل و کمی زردچوبه به گوشت اضافه کنید 2 دقیقه دیگر تفت دهید تا پیاز سبک گردد 3 پ آب اضافه کنید حدوداً 2 تا 5/2 ساعت زمان کافی است تا گوشت بپزد در ضمنً بعد از پخت گوشت نباید بیشتر از یک پیمانه آب داشته باشد.

سپس دانه های فلفل دلمه ای و فلفل سبز تند را کاملاً بگیرید. فلفل دلمه ای را به قطعات درشت خرد نموده و فلفل سبز تند را به قطعات ریز خرد کنید و به همراه گوجه فرنگی بدون پوست خرد شده و پودر پایریکا و رب گوجه و جعفری خرد شده را به غذا بیفزائید 30 تا 40 دقیقه زمان ضروری است تا گولاش آماده گردد (با حرارت ملایم) در آخر پخت آرد را با آب سرد مخلوط نموده و به آرامی به غذا اضافه کنید و مرتب بهم بزنید بعد از 5 دقیقه می توانید گولاش را سرو کنید از خامه و جعفری خرد شده برای تزئین آن بهره ببرید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4512

به "طرز تهیه گولاش غذای محبوب مجارستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه گولاش غذای محبوب مجارستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید