فرهاد مجیدی از استقلال رفتنی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه استقلال پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه در دیدار فینال جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی در اطلاعیه ای رسمی گفت رایزنی برای بازگرداندن سرمربی ایتالیایی را آغاز خواهد کرد.

فرهاد مجیدی از استقلال رفتنی شد

به گزارش خبرنگاران، دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 18:20 امروز پنجشنبه 13 شهریور بین تیم های استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد که در خاتمه سرخپوشان تبریزی با نتیجه 3 بر 2 حریف آبی پوش خود را شکست دادند و قهرمان این مسابقات شدند.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال در اطلاعیه رسمی باشگاه استقلال در خصوص شرایط مربیگری این تیم در فصل آینده اعلام کرد:

از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود. امیدواریم در فصل آینده بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

گفتنی است صدور این اطلاعیه رسمی باشگاه استقلال به منزله خاتمه همکاری با فرهاد مجیدی است. با این حال معین نیست تکلیف سرمربیگری استقلال در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4967

به "فرهاد مجیدی از استقلال رفتنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی از استقلال رفتنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید