فکری: دیاباته مسئله ای ندارد ، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدومند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی استقلال با بیان اینکه شیخ دیاباته مسئله ای برای بازی مقابل ماشین سازی ندارد، گفت: درباره اتفاقات بازی با فولاد خوزستان در یک فرصت بهتر صحبت می کنم.

فکری: دیاباته مسئله ای ندارد ، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدومند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی حاضر شد و ضمن تشریح شرایط استقلال، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فکری گفت: برای استقلال مسابقاتش فرقی ندارد. هر تیمی مقابل استقلال باشد، با انگیزه دو چندان بازی می نماید. امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان خود وارد مسابقه شوند و بازی خوبی انجام بدهند و برنده شویم.

وی اضافه کرد: ماشین سازی تیم خوبی است و مربی جوان و جسوری دارد. آنها با انگیزه ای که دارند می توانند مشکل ساز شوند ولی امیدوارم فردا روز بچه های ما باشد و با توانایی خودشان وارد زمین شوند. امیدوارم در فضای خوب و سالم بازی خوبی انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال درباره اتفاقات و حواشی بازی با فولاد تاکید نمود: در یک فرصت بهتر درباره بازی فولاد صحبت و مسائل را بازگو می کنم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازی با ماشین سازی است. هر مسابقه برای ما مهم است. ان شاءالله بعد از این مسابقه در خدمت دوستان هستم.

فکری در مورد شرایط چمن استادیوم آزادی توضیح داد: در بازی اول چمن استادیوم کمی بلند بود. امیدوارم که برای بازی فردا چمن استادیوم آزادی کوتاه تر گردد. چمن استاندارد است ولی امیدوارم آنقدر بلند نباشد که سرعت بازی و انرژی بازیکنان را بگیرد.

وی درباره شرایط شیخ دیاباته و همچنین غایبان استقلال هم گفت: دیاباته مشکل خاصی ندارد و در اردوی تیم هست. اگر لازم شد از او استفاده می کنیم. فرشید اسماعیلی از ناحیه زانو مشکل دارد. سیاوش یزدانی هم از قبل آسیب دیده و این دو بازیکن را در اختیار نداریم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5685

به "فکری: دیاباته مسئله ای ندارد ، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدومند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: دیاباته مسئله ای ندارد ، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی مصدومند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید