قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد ، محصولات نو گروه بهمن چه خواهند بود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، قیمت بهمن فیدلیتی صبح امروز رسماً از سوی گروه بهمن اعلام شد. فروش نسخه های 5 و 7 نفره این کراس اوور بصورت نقدی بوده و گفته شده است که خودروها در زمان مقرر تحویل داده خواهند شد. مدیر عامل گروه بهمن بعلاوه بیان نمود محصولات جدیدی تا انتها سال به سبد تولیدات این خودروسازی اضافه خواهند شد.

قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد ، محصولات نو گروه بهمن چه خواهند بود؟

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

خبرنگاران - مهدی درفشی: پیش تر در نشست خبری مجازی بهمن موتور، امیر میرمنصف، مدیر خدمات پس از فروش بهمن خبر از شروع فروش فیدلیتی در اوایل تیرماه امسال داد. در آن نشست خبری، اعلام شد که قیمت بهمن فیدلیتی، کم تر از دیگنیتی خواهد بود.

اکنون بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن قیمت و زمان عرضه فیدلیتی را بیان نمود. بر اساس اعلام مدیرعامل گروه بهمن، اولین مرحله فروش فیدلیتی، اول تیرماه امسال و همزمان با ولادت امام رضا (ع) خواهد بود. قیمت نسخه پنج نفره فیدلیتی 655 میلیون تومان و نسخه هفت نفره هم 670 میلیون تومان اعلام شد. خریداران قابلیت انتخاب رینگ های 20 اینچی را دارند.

محصولات نو گروه بهمن در چه سگمنتی خواهند بود؟

بعلاوه در وب سایت گروه بهمن آمده است که علیمرادلو، از عرضه یک ون باری نو (Cargo Van) که باعث تحول در حمل و نقل شهری در سگمنت خودروهای تجاری خواهد شد و احتیاج شدید بازار جهت تسریع در حمل و نقل کالای خرد و خدمات را جوابگو خواهد بود، اطلاع داد. علاوه بر ون باری، فراوری یک حودرو سواری هم در 6 ماهه دوم امسال، در برنامه گروه بهمن واقع شده است.

با بهمن فیدلیتی آشنا شوید

پیش تر بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در مصاحبه با خبرنگاران خبر از خرید پلتفرم فیدلیتی داد. بنابراین، این خودرو یک محصول استراتژیک برای این خودروساز محسوب می گردد . چرا که قابلیت های زیادی از جمله فراوری خودرو در سگمنت های مختلف، وجود دارد. در بحث قوای محرکه هم شرکت تی وان تامین کننده موتور با توان های مختلف خواهد بود.

نمای پشت بهمن فیدلیتی نمای جلو بهمن فیدلیتی نمای موتور بهمن فیدلیتی

فیدلیتی پرایم در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد. در بحث توان فنی هم این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر مجهز است. نیروی پیشرانه به وسیله جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه اتوماتیک، به محور جلو منتقل می گردد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی بهمن فیدلیتی

در این بحث، فیدلیتی پرایم به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز است. از این تجهیزات می توان به کیسه هوای راننده، سرنشین، و جانبی، سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارتر، صفحه نمایشگر 10.25 اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف پانوراما اشاره نمود.

نمای داخلی بهمن فیدلیتی داشبورد بهمن فیدلیتی غربیلک فرمان بهمن فیدلیتی پشت آمپر بهمن فیدلیتی صفحه نمایشگر بهمن فیدلیتی بهمن فیدلیتی مجهز به گیربکس شش سرعته دوکلاچه است استارتر بهمن فیدلیتی خروجی برق 12ولت بهمن فیدلیتی سوئیچ بهمن فیدلیتی

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7096

به "قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد ، محصولات نو گروه بهمن چه خواهند بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد ، محصولات نو گروه بهمن چه خواهند بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید