محور چالوس بعد از ظهر آدینه 29 آذر یک طرفه می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور چالوس بعد از ظهر آدینه 29 آذرماه یک طرفه می گردد.

محور چالوس بعد از ظهر آدینه 29 آذر یک طرفه می گردد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از ساری، گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تا ساعت 6 صبح روز شنبه 30 آذر ادامه دارد. رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 امروز آدینه 29 آذرماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 30 آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او اضافه نمود: آمد و شد خودروها از ساعت 17 امروز آدینه 29 آذرماه تا ساعت 2 بامداد شنبه 30 آذر از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 امروز آدینه 29 آذرماه از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه نمود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در راستا مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 30 آذرماه، از جاده های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات هدایت و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3377

به "محور چالوس بعد از ظهر آدینه 29 آذر یک طرفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور چالوس بعد از ظهر آدینه 29 آذر یک طرفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید