مسابقه اینترنتی کتابخوانی برگزار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، در سلسله مسابقات کتابخوانی، این بار انتشارات مدرسه بر مبنای محتوای دو کتاب جادوی دژ و تلنگر برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال مسابقه برگزار می نماید و برای برگزیدگان جایزه نقدی درنظر گرفته است.

مسابقه اینترنتی کتابخوانی برگزار می گردد

جادوی دژ نوشته جعفر توزنده جانی، روایت داستانی از زندگی میرمهنا؛ سارق دریایی معروف در زمان کریم خان زند است که وارد مبارزه با هلندی ها شد. تلنگر نوشته حمید گروگان نگاهی به سبک های جاری زندگی در جامعه دارد.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند نسخه کاغذی کتاب جادوی دژ و تلنگر را به همراه کد شرکت در مسابقه از فروشگاه های انتشارات مدرسه و همچنین فروشگاه مجازی آن به آدرس enmabazar.ir تهیه نمایند.

علاوه بر این نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب ها در اپلیکیشن بوفه و فیدیبو و همچنین اپلیکیشن نوار موجود است. زمان مسابقه 12 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه 1399 است. همچنین با انتها مسابقه، در روز21 اسفند ماه امسال همزمان با روز مبعث رسول اکرم (ص) برگزیدگان انتخاب و جوایز نفیسی براساس کسب امتیاز و به قید قرعه به آنها اهداء می گردد.

برگزاری مسابقات کتاب خوانی به عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در انتشارات مدرسه مطرح است. پیش تر مسابقه ای بر اساس کتاب ماه در آب به مناسبت سوگواری سالار شهیدان و مسابقه ای دیگر بر اساس محتوای کتاب امام خمینی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

سومین مسابقه کتابخوانی انتشارات مدرسه از 12 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه برگزارمی گردد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6237

به "مسابقه اینترنتی کتابخوانی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه اینترنتی کتابخوانی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید