معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سمنان منصوب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/سمنان به پیشنهاد فرماندار شهرستان سمنان و با حکم علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، صفورا زارعی به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه منصوب شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سمنان منصوب شد

در بخشی از حکم استاندار سمنان آمده است: برنامه ریزی جهت جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی، پایش برنامه ها و فعالیت های مالی بر اساس قوانین و مقررات، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در امر سرمایه گذاری، فراهم نمودن زمینه لازم جهت کسب منابع درآمد و توسعه شهرستان به وسیله کارآفرینی و جذب جهانگرد از جمله وظایفی است که باید به آن توجه جدی گردد.

در بخش دیگری از حکم علیرضا آشناگر تأکید شده است: هماهنگی در جهت پیگیری شرایط فراوری و اشتغال واحدهای فراوریی و مالی و پیگیری مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان نیز از جمله وظایفی است که انتظار است با هماهنگی فرماندار محترم در انجام آن اهتمام نمایید، امید است در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان پیروز باشید.

صفورا زارعی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی و توسعه مالی با 20 سال سابقه خدمتی در استانداری سمنان، و فرمانداری های مهدیشهر و سمنان پیش از این در سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهدیشهر مشغول به خدمت بوده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5531

به "معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سمنان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان سمنان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید