مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به انتها می رسد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد وایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی امروز، 6 دی ماه به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به انتها می رسد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از مفدا، ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی نقل و انتقال ورودی نیم سال دوم (بهمن) امروز ششم دی خاتمه می پذیرد و پس از خاتمه مهلت ثبت نام، کمیسیون نقل و انتقال تشکیل و تقاضای دانشجویان آنالیز می گردد.

بر این اساس، نقل و انتقال دانشجویان صرفا بر اساس اولویت های قانونی و ضوابط اجرایی صورت می گیرد و نتایج موافقت یا عدم موافقت با درخواست دانشجویان در کمیسیون نقل و انتقال، تا نیمه دوم دی ماه اعلام می گردد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت؛ نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، صرفاً به وسیله پیامک به دانشجو و به وسیله سامانه مربوطه به دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می گردد، بنابراین ضروری است دانشجویان از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه ها و برقراری تماس تلفنی در این زمینه خودداری نمایند و صرفاً منتظر اعلان نتیجه به وسیله پیامک و سامانه بمانند.

همچنین دسترسی به سامانه نقل و انتقال به وسیله آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان پذیر است و متقاضیان نیم سال دوم (ورودی بهمن 99) که تا به امروز پیروز به ثبت نام نشده اند، تا روز 6 دی ماه به وسیله سامانه نقل و انتقال به آدرس زیر می توانند ثبت نام نمایند. ضمن اینکه پس از خاتمه ثبت نام و آنالیز مدارک و شرایط متقاضیان، کمیسیون مربوط به جابجایی تشکیل خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5978

به "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد علوم پزشکی امروز به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید