نخستین تصاویر رندر نسل جدید سونی اکسپریا کامپکت منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به نظر می رسد سونی می خواهد سری گوشی های اکسپریا کامپکت را احیاء کند. یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری OnLeaks در توییتر حضور دارد، نخستین تصاویر رندر و بخشی از مشخصات نسل جدید اکسپریا کامپکت را فاش نموده است.

نخستین تصاویر رندر نسل جدید سونی اکسپریا کامپکت منتشر شد

سونی در سال 2014 اولین مدل سری اکسپریا کامپکت را به نام اکسپریا Z1 کامپکت با نمایشگر 4.3 اینچی معرفی کرد. طی چند سال بعدی هم چند مدل این سری به دست کاربران رسیدند. در سال 2018 آخرین مدل این خانواده به نام اکسپریا XZ2 کامپکت معرفی گردید که از نمایشگر 5 اینچی بهره می برد. اما حالا به نظر می رسد در آینده نزدیک مدل 5.5 اینچی این سری راهی بازار خواهد شد که این یعنی با وجود داشتن اندازه بزرگتر نسبت به نسل های قبلی، همچنان در مقایسه با بیشتر گوشی های اندرویدی اندازه بسیار کوچکتری دارد.

بر اساس تصاویر رندر منتسب به این گوشی، شاهد حاشیه های نمایشگر نسبتا بزرگی هستیم. همچنین می توانیم به بریدگی نمایشگر قطره ای شکل اشاره کنیم که درون آن دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشتی هم دوربین دوگانه توجه را جلب می نماید که گویا دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 13 مگاپیکسلی است. همچنین در بدنه این گوشی جک هدفون هم دیده می گردد.

هنوز درباره دیگر مشخصات این گوشی مانند مقدار حافظه رم و تراشه جزئیاتی منتشر نشده است. در نگاه اول، شاهد طراحی قدیمی این گوشی هستیم و بنابراین احتمالا همراه با سخت افزار نسبتا ضعیفی راهی بازار می گردد.

در اواخر 2018، گزارش هایی مبنی بر عرضه اکسپریا XZ4 کامپکت منتشر شد ولی این گوشی هیچ وقت به دست کاربران نرسید. در اوایل 2019، نائب رییس بخش بازاریابی موبایل سونی گفت که کاربران به نمایشگرهای بزرگتر علاقه دارند. حالا اگر این گزارش و تصاویر رندر صحت داشته باشند، به نظر می رسد سونی نظر خود را تغییر داده است. باید ببینیم آیا این گوشی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند یا نه.

  • 5 کار که سونی در سال 2021 باید انجام دهد

منبع: Android Authority

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6171

به "نخستین تصاویر رندر نسل جدید سونی اکسپریا کامپکت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رندر نسل جدید سونی اکسپریا کامپکت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید