طرفداران رئیس جمهور امریکا خبرنگاران را به قتل تهدید کردند

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک خبرنگار سی ان ان می گوید طرفداران ترامپ او و شماری از افراد هم حرفه ایش را به قتل تهدید نموده اند.

طرفداران رئیس جمهور امریکا خبرنگاران را به قتل تهدید کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، جیم آکوستا، خبرنگار سی ان ان که چندین بار دونالد ترامپ او را از نشست های خبری اش اخراج کرد می گوید که طرفداران ترامپ چندین خبرنگار را به قتل تهدید نموده اند.

به نوشته هیل، آکوستا گفت او و چند نفر از دیگر خبرنگارانی که اخبار کاخ سفید را پوشش می دهند بابت پوشش اخبار دولت ترامپ به قتل تهدید شده اند.

این خبرنگار به سی ان ان گفت: من تنها خبرنگار حوزه کاخ سفید نیستم که به مرگ تهید شده اند.

آکوستا گفت: نمی گردد در این کشور اوضاع به گونه ای باشد که خبرنگاران سیاسی و خبرنگاران کاخ سفید برای پوشش مسائل سیاسی به محافظ شخصی احتیاج داشته باشند.

او توضیح داد: این نوعی خصومت فراگیر و دشمنی ضد دموکراتیک علیه فرایند خبرنگاری است که امیدوارم هیچ وقت شاهد نمونه های مشابه آن نباشیم. برای دموکراسی مان خیلی خطرناک و آسیب زا است.

آکوستا در نشست های خبری مختلف بارها با ترامپ و سخنگوهای کاخ سفید وارد جدال لفظی شده است. سال 2018 کاخ سفید مجوز آکوستا را باطل کرد.

سی ان ان زمانیکه برای حضور خبرنگار ارشدش جیم آکوستا در کاخ سفید با مشکل ورود روبرو شد از بخش اداری ترامپ به دادگاه شکایت کرد. طبق قوانین اداری کاخ سفید خبرنگاران برای پوشش رئیس جمهور باید مجوز مخصوص برای انجام کارشان تهیه نمایند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5937

به "طرفداران رئیس جمهور امریکا خبرنگاران را به قتل تهدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران رئیس جمهور امریکا خبرنگاران را به قتل تهدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید