پایدار: پیش از عید استعفا کردم، رئیس فدراسیون کاراته نپذیرفت، اطلاع رسانی درباره برگزاری مسابقات از اختیاراتم بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس پیشین سازمان لیگ فدراسیون کاراته گفت، پیش از عید به دلیل مسائل شخصی استعفا کرده که رئیس این فدراسیون آن را نپذیرفته بود.

پایدار: پیش از عید استعفا کردم، رئیس فدراسیون کاراته نپذیرفت، اطلاع رسانی درباره برگزاری مسابقات از اختیاراتم بود

ابوالقاسم پایدار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تغییر و تحولات سازمان لیگ کاراته و جایگزینی سعید خرمی به جای او گفت: یکسری مسائل کاری و زندگی و دلایل خود را داشتم و پیش از عید درخواست عدم همکاری و استعفا داده بودم که طباطبایی نپذیرفته بود، اما به هر حال ایشان در این مقطع تصمیم گرفت که دیگر نباشیم.

وی در مورد اینکه اختلاف سلیقه ها برای نحوه برگزاری مسابقات در تصمیم رئیس فدراسیون کاراته دخیل بوده است، گفت: آرزو دارم که جامعه کاراته از ما راضی باشد. همه تلاش خود را انجام دادیم که مسابقات را در شأن خانواده کاراته برگزار کنیم. از حسن اعتماد طباطبایی نیز نهایت تشکر را دارم.

رئیس پیشین سازمان لیگ کاراته در پاسخ به این سؤال که قطع همکاری او به خاطر درخواست خودش بوده یا اختلاف نظر در این مورد تأثیرگذار بوده است، گفت: قبل از عید درخواست جدایی کرده بودم، اما در مقطع فعلی دیگر درخواستی برای جدایی نداشتم. واقعاً اختلاف نظری وجود نداشت. طباطبایی دید بلندی دارد و هر زمان نیز هر چیزی برای برگزاری مسابقات درخواست کردیم، انصافاً کوتاهی نکرد.

پایدار اظهار داشت: زمانی که سازمان لیگ را تحویل گرفتم یکی از بحث های ما تهیه تجهیزات بود که طباطبایی نهایت همکاری را داشت و خدا را شکر در حال حاضر بخش عمده تجهیزات تهیه شده است. فکر می کنم در این مدت یک سال و نیم نیز اقدامات جدیدی انجام دادیم. خرمی رئیس جدید سازمان لیگ نیز آدم توانمند و متخصصی است.

وی درباره اینکه تغییرات سازمان لیگ در واکنش به اعلام برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و ادامه سوپرلیگ بعد از ماه مبارک رمضان از سوی او نبوده است، گفت: 18 سال است که کارمند دولت هستم و بوروکراسی اداری را می دانم. اگر تصمیمی می گرفتیم ابتدا با مجموعه بالادستی هماهنگ و بعد اطلاع رسانی می کردم. در جلسه ای که در ابتدای هفته گذشته با مومنی دبیر فدراسیون و دبیر مدیریت تیم های ملی داشتیم، زمان بندی را برای برگزاری مسابقات صورت پیش فرض روی کاغذ آوردیم.

رئیس پیشین سازمان لیگ کاراته در انتها شرح داد: در اطلاع رسانی نیز اعلام کردم اگر شرایط فراهم شود مسابقات بعد از ماه مبارک برگزار خواهد شد. در حیطه اختیارات و وظایف من به عنوان رئیس سازمان لیگ است که اطلاع رسانی کنم تا تیم ها، مربیان و ورزشکاران برای حضور در مسابقات برنامه ریزی کنند. روحیاتم به گونه ای است که تا لحظه ای که مسئولیت داشته باشم به وظایف خود عمل می کنم و اینگونه نیست که چون مسائل زندگی و کاری داشتم شرح وظایف خود را روی زمین بگذارم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6767

به "پایدار: پیش از عید استعفا کردم، رئیس فدراسیون کاراته نپذیرفت، اطلاع رسانی درباره برگزاری مسابقات از اختیاراتم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایدار: پیش از عید استعفا کردم، رئیس فدراسیون کاراته نپذیرفت، اطلاع رسانی درباره برگزاری مسابقات از اختیاراتم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید