پهپاد ترکیه در آسمان ادلب سرنگون و سقوط جنگنده سوری تکذیب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری رسمی سوریه، انهدام یک جنگنده این کشور بر فراز شهر سراقب در استان ادلب را تکذیب و گفت که ارتش سوریه یک پهپاد ترکیه را سرنگون کرده است.

پهپاد ترکیه در آسمان ادلب سرنگون و سقوط جنگنده سوری تکذیب شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر انهدام یک فروند جنگنده سوخوی این کشور را بر فراز شهر سراقب در استان ادلب تکذیب کرد.

این رسانه همچنین اظهار داشت که پرنده ساقط شده یک فروند پهپاد متعلق به ارتش ترکیه بوده که وارد حریم هوایی سوریه شده بود.

وزارت دفاع روسیه نیز هرگونه انهدام جنگنده سوخو-24 خود بر فراز ادلب را تکذیب کرد.

منابع وابسته به تروریست های سوری با انتشار ویدئویی مدعی شدند که یک جنگنده ارتش سوریه به وسیله موشک زمین به هوا بر فراز شهر سراقب در استان ادلب منهدم شده است.

تصویری از فیلم ادعایی تروریست ها در خصوص سقوط جنگنده سوریه

همزمان با تشدید درگیری میان ارتش سوریه با تروریست های مورد حمایت ترکیه در استان ادلب، یک منبع در وزارت دفاع سوریه اظهار داشت که آسمان استان ادلب منطقه بسته نظامی اعلام شده است.

به گزارش گروه رسانه ای الاعلام الحربی سوریه، این مقام وزارت دفاع سوریه که نامش فاش نشده گفته که ارتش سوریه طبق وظایف ملی خود در دفاع از کشور و حاکمیت و امنیت سوریه، آسمان شمال غرب سوریه را بسته اعلام می کند.

طبق این دستور، فضای شمال غرب سوریه بر روی هواپیماها، جنگنده ها و پهپادها بخصوص در فضای استان ادلب بسته است و ارتش سوریه با هر هواپیمایی که حریم هوایی سوریه را در این منطقه بشکند، به مثابه پرنده دشمن (متخاصم) تلقی و آن را سرنگون می کند.

ص

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3869

به "پهپاد ترکیه در آسمان ادلب سرنگون و سقوط جنگنده سوری تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپاد ترکیه در آسمان ادلب سرنگون و سقوط جنگنده سوری تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید