پیغام فرمانده ارتش درپی شهادت تعدادی از نیروهای ارتش

به گزارش نوای پرنده پارسی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک پیامی صادر کرد.

پیغام فرمانده ارتش درپی شهادت تعدادی از نیروهای ارتش

متن پیغام بدین توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

پوشیدن خلعت شهادت آرزوی رزمندگان مومنی است که صادقانه و جان برکف، زندگی خود را وقف دفاع از آرمان ها و حدود و ثغور کشور کرده اند.

وصول به این مطلوب اگرچه برای شهیدان شیرین و گواراست، برای بازماندگان تلخ و جانکاه است و فراغ آن ها جز به لطف خداوند رحمان و رحیم جبران نمی گردد.

شهادت جمعی از رزمندگان سپیدپوش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و همه همرزمان عزیزم تبریک و تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند عظیم برای آن عزیزان که اینک در جوار رحمت پروردگار آرام گرفته اند، علو درجات و برای خانواده معظم آن ها صبر و اجر مسئلت می نمایم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4566

به "پیغام فرمانده ارتش درپی شهادت تعدادی از نیروهای ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام فرمانده ارتش درپی شهادت تعدادی از نیروهای ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید