پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا ویروس درکردستان با رعایت و حفظ فاصله اجتماعی قابل دستیابی است.

پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی

دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مصاحبه با خبرنگار از ، پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا ویروس را در استان با رعایت و حفظ فاصله اجتماعی قابل دستیابی اعلام نمود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تقدیر از پرسنل و کادر بهداشتی درمانی خط مقدم نبرد با کرونا ویروس، گفت: با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا ویروس در استان، تمامی همکاران ما شجاعانه و عاشقانه در حال نبرد بی امان با این ویروس هستند.

او کرونا ویروس را یک ویروس ناشناخته توصیف کرد و اضافه کرد: اطلاعات و داده های زیادی در باره این ویروس در دسترس نبوده و آنچه که موجود است بر اساس گزارشاتی است که در کشور چین به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشگاه شدت بیماری را متاثر از ژنتیک و منطقه جغرافیایی در کشور ها اعلام نمود و تصریح نمود: میزان کشندگی این بیماری در مقایسه با بیماری آنفلوآنزا پایین تر، اما میزان سرایت پذیری آن به مراتب بالاتر است.

قصری به قرار داشتن کشور در مرحله پیک شیوع بیماری اشاره نمود و ابراز داشت: با تلاش ها و اقدامات اجرا شده، استان کردستان هنوز به مرحله پیک بیماری نرسیده است و در صورت رعایت اصول پیشگیرانه، قرنطینه خانگی و حفظ فاصله اجتماعی می توان از ورود به این مرحله پیشگیری نمود.

او از بستری شدن بیش از 1051 نفر از هم استانی های عزیز از ابتدا تا به امروز به دلیل مشکوک بودن ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های تعیین خبر داد و اظهار نمود: با تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا ویروس در استان، امکان تعیین مثبت یا منفی بودن تست ها بعد از چند ساعت به وجود آمده است.

ع

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4167

به "پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری از رسیدن به مرحله پیک بیماری کرونا با حفظ فاصله اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید