پیگرینی: کلودیو براوو بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی پیشین منچسترسیتی مطرح نمود دروازه بان کنونی این تیم بهترین در دنیا است.

پیگرینی: کلودیو براوو بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فیفا، مانوئل پیگرینی که با منچسترسیتی قهرمانی در لیگ برتر را کسب کرد، بعد از جدایی از این تیم با پیشنهاد تیم ملی کشورش شیلی روبرو شد ولی این پیشنهاد را رد کرد تا در چین فعالیت کند. بعد از جدایی پیگرینی از منچسترسیتی، کلودیو براوو از بارسلونا به سیتی پیوست و البته نمایش خوبی نیز ارائه نکرده است و خیلی ها به انتقاد از عملکرد این دروازه بان 33 ساله پرداختند. این در حالی است که براوو در کنار مانوئل نویر، داوید دخیا، جانلوییجی بوفون و کیلور ناواس، در بین فهرست اولیه تیم منتخب سال فیفا قرار گرفته است.

پیگرینی درباره وظعیت دروازه بان هموطن خود گفت: این را قبول ندارم که لیگ برتر با شرایط براوو همخوانی ندارد. رسانه های انگلیسی در تمام دنیا با هرکس و چیزی که بدشان بیاید، بدترین رفتار ممکن را دارند. علاوه بر آن براوو جانشین جو هارت، دروازه بان شماره یک تیم ملی انگلیس شد و این ها همه دلایلی است که رسانه ها براوو را دوست نداشته باشند. اینکه براوو از رئال سوسیداد به بارسلونا پیوست، به این خاطر بود که او بهترین دروازه بان دنیا است.

براوو در انتخابی جام دنیای 2018، عملکرد خوبی برای شیلی داشته است. او که رکورد بیشترین بازی را در تاریخ فوتبال شیلی در اختیار دارد، در بازی آخر برابر اروگوئه که با رجحان 3 بر یک لاروخا به خاتمه رسید، نمایش خوبی از خود ارائه داد. او همچنین به شیلی یاری کرد تا دو قهرمانی پی در پی را در رقابت های کوپا آمه ریکا به دست بیاورد.

پیگرینی درباره اینکه چرا پیشنهاد شیلی را رد کرد و هیچ گاه روی نیمکت این تیم ننشست نیز گفت: هرگاه شیلی به من پیشنهاد داده است، با تیم دیگری قرارداد داشتم. دلیل دوم نیز به این خاطر بوده است که کار در تیم ملی من را خسته و کسل می نماید. در تیم ملی باید چند ماه در دفتر خودتان باشید و در برخی از ماه ها رقابت کنید. این شرایط را نمی توانم تحمل کنم. دوست دارم روی نیمکت بنشینم و فعال باشم.

شیلی تا به امروز در 9 دوره از رقابت های جام دنیای حاضر بوده است. بهترین عملکرد این تیم در جام دنیای 1962 رقم خورد؛ جایی که شیلی پیروز شد با رجحان برابر سوییس، ایتالیا، شوروی و یوگوسلاوی، به نیمه نهایی راه یابد ولی در این مرحله جادوی گارینشا و دیگر هم تیمی های او در تیم ملی برزیل باعث شد تا لاروخا با نتیجه 4 بر 2 به برزیل ببازد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3694

به "پیگرینی: کلودیو براوو بهترین دروازه بان دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: کلودیو براوو بهترین دروازه بان دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید