چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام اینکه طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده برای مشتریان درنظر گرفته ایم، دلیل عدم اجرای این برنامه در اردیبهشت ماه امسال را اظهار داشت.

چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: فروش محصولات مطابق برنامه ریزی انجام شده اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: در سال 1400 مانند سال گذشته، برنامه زمانبندی برای فروش محصولات تصویب نموده ایم که مطابق آن خودرو ها را در قالب طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در فراوری به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به دومین برنامه فروش فوق العاده در ابتدای خردادماه گفت: طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده درنظر گرفته شده بود، اما به دلیل تاخیر در ابلاغ قیمت از سوی شورای رقابت اجرای برنامه اردیبهشت ماه به اوایل خردادماه موکول شد.

رحمانی با تاکید بر این که به محض ابلاغ قیمت های جدید، دومین برنامه فروش فوق العاده سال جاری به اجرا گذاشته شد، گفت: سال جاری نیز مانند سال گذشته، طرح های فروش متنوعی را تدارک دیده ایم که با اجرای آن ها و عرضه مستمر خودرو، پاسخگویی به احتیاج بازار و مشتریان را دنبال می کنیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7051

به "چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید